sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

Eerlijk gezegd stond ik een beetje sceptisch tegenover de overstap van Sven naar het MTB, helemaal in het begin dacht ik van goh, wat kan iemand als Sven nu bijbrengen aan de MTB? Wat kan hij daar in Beijing nu gaan doen? Maar gaande weg de tijd en de wedstrijden van Sven in het MTB verliepen en verder gingen, verbaasde hij me steeds weer, tot voor Beijing gaf ik geen cent voor hem in de top 10! Maar kijk hij blijft me verbazen, een topatleet, een man hors-categorie in z'n sport die meekan met de besten in een andere discipline! Een sportman avant la lettre! Want in mijn ogen betekent sportman ZIJN iets anders dan je als sportman voordoen! Wel Nys IS een sportman!
Hopelijk gaat hij door tot Londen en brengt hij ons land en z'n supporters nog mooie momenten in alle wedstrijden zowel in het veld op de MTB of op de weg!

Chapeau Sven, je blijft me verbazen!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

moest onze Sven vooraan gestart zijn zou hij misschien wel een medaille gehaalt hebben start maar eens van de 35e plaats pizza dinge

Belgisch kampioen MTB 2007 niet te vergeten :wink:
Gesloten