sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Tim FCB
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door Tim FCB »

Sven Proficiat =D> =D>
Paulissen zou den top zijn in Belgie maar jij doet het =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Bericht door den mountenbiker »

big respect Sven =D>
Benneke
Mountainbiker

Bericht door Benneke »

Sven =D> =D>

Straf jong =P~
parring
Mountainbiker

Bericht door parring »

Volgens mij heeft de Sven het mountainbiken terug in een heel mooi daglicht gesteld. Hij heeft enorm veel energie in zijn mountainbike avontuur gestoken, heeft hem vorig jaar voor een deel de wereldtitel gekost. Hij heeft zich heel hard ingezet en verdient dit dan ook ten zeerste! Ik vind dat Roel en Fhilip wat te hoog mikten, Sven schatte zichself voor de start heel goed in. Dus heel veel respect voor het trainins- beest uit Baal!
firemen
Mountainbiker

Bericht door firemen »

ieder zijn mening , maar die van dr gonzo stoort me toch.

als dit teleurstellend is dan weet ik het niet meer.Wat moeten we dan nog verwachten van de Belgen. Als nys deze prestatie kan leveren , dan kan hij zeker beter als hij zich volledig op mtb toelegd.

Geef nys bij wijze van spreken een bal en hij kan misschien meedoen met de rode duivels. Voor de nyshaters dit is grappig bedoeld hé.

grtz
zero
Mountainbiker

Bericht door zero »

firemen schreef:ieder zijn mening , maar die van dr gonzo stoort me toch.

als dit teleurstellend is dan weet ik het niet meer.Wat moeten we dan nog verwachten van de Belgen. Als nys deze prestatie kan leveren , dan kan hij zeker beter als hij zich volledig op mtb toelegd.

Geef nys bij wijze van spreken een bal en hij kan misschien meedoen met de rode duivels. Voor de nyshaters dit is grappig bedoeld hé.

grtz
de rode duivels verliezen toch altijd, dus veel erger kan het ni zijn als nys zou meespelen :lol:
bert bibber
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door bert bibber »

=D> voor sven nys

Dit had ik niet verwacht zo'n inhaalrace op dit niveau =D>

Maar roel :-k :-k de tweede ronde aan kop zitten sleuren voor wij of waarom ??? De zwitsers en de franse waren in de meerderheid die had je moeten laten werken. Natuurlijk blaas je je zelf op.

Binnen 4 jar in engeland zal ik er bij zijn !!! dat wil ik niet missen.
jonathan
Mountainbiker
Locatie: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Bericht door jonathan »

jammer dat meirhaege zo een uitspraak doet , dat hij 100% zeker ging aankomen enzo ,
dit kan je nooit op voorhand weten
diegene die de minste kansen had met die hitte heeft nog het dichtste geraakt (ook ik dacht dat hij het niet ging halen met die hitte)
roy
Mountainbiker
Locatie: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

jonathan schreef:jammer dat meirhaege zo een uitspraak doet , dat hij 100% zeker ging aankomen enzo ,
dit kan je nooit op voorhand weten
diegene die de minste kansen had met die hitte heeft nog het dichtste geraakt (ook ik dacht dat hij het niet ging halen met die hitte)
der zijn er maar 28 aangekomen en filip is 32 ste geworden volgens de beelden die ik zag is hij zeker niet helemaal stuk uit de wedstrijd moeten
stappen.

BTW ik ben blij voor sven dat zijn gekkenwerk van training hem geholpen heeft het is een mooie prestatie. Mesch voor londen wat slimmer zijn en meer uitslagen rijden voordien want niets aan het toeval over laten is slim. Maar een goede startpostie had hem mss ook enkele plaatsjes winst opgeleverd.
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Contacteer:

Bericht door Dr.Gonzo »

firemen schreef:ieder zijn mening , maar die van dr gonzo stoort me toch.

grtz
#-o #-o #-o

er zijn er blijkbaar die het niet goed hebben begrepen :-?
Gesloten