sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
bromtje
Mountainbiker
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 22 mar 2006 14:39
Rijdt met: epic sw worldcup,sj comp

Bericht door bromtje »

komt in orde met Sven,zat deze morgen al terug op de fiets
dankers
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 06 jul 2006 15:15
Rijdt met: BMC Team elite 02

Bericht door dankers »

Ik hoop het toch!! Deze avond vertrekke se naar ginder om te supporteren..

grtz
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

dankers schreef:Ik hoop het toch!! Deze avond vertrekke se naar ginder om te supporteren..

grtz
Ik hoop het ook, wij rijden speciaal voor hem naar val di sole, ik zal men klakske van de fluppe ook maar meepakken ge weet maar nooit he :lol:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Slechts een storm in een glas water.
Zie homepage.
Gebruikersavatar
Seppen
Mountainbiker
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 13 apr 2008 11:26
Rijdt met: CUBE LTD Race 2008, Bulls black adder 2 2010

Bericht door Seppen »

resultaat was toch minder deze keer : hopelijk volgende keer beter : zodat hij toch een goede startpositie kan krijgen.

Seppen
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

dubbel
Laatst gewijzigd door pvandebe op vr 27 jun 2008 07:20, 1 keer totaal gewijzigd.
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Antonio's pizza schreef:
Seppen schreef:resultaat was toch minder deze keer : hopelijk volgende keer beter : zodat hij toch een goede startpositie kan krijgen.

Seppen
Resultaat was niet minder, der was gewoon geen resultaat :lol:
Voor één keer heb je gelijk AP...

Maar 't is nu niet direct het resultaat dat telt, hij doet het voor de OS....
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

scottbikerke schreef:
Antonio's pizza schreef:
pvandebe schreef:Neen AP, hij dacht er geen resultaat te kunnen neerzetten met de gegevens die hij toen had....Het probleem van zijn vochtverlies. Ik ben benieuwd of ze dat hebben kunnen oplossen/bijregelen.
Blijkbaar niet :wink:
waarom blijkbaar niet?
Omdat hij na zijn schitterend resultaat in Schotland nu eens een "slechte" prestatie geleverd heeft, en 't was juist warm die dag... :roll: .

Het zijn toch altijd weer dezelfde die er hier als de kippen bij zijn om Nys "op zijn plaats te zetten". Na Schotland heb je deze mensen even niet gehoord, 't moet effe pijn gedaan hebben toen, maar nu kunnen ze weer volop aan de slag (even toch :wink: ).
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

Hij heeft vandaag weer fantastisch gereden op het bk. =D>
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Rikske schreef:
scottbikerke schreef:
Antonio's pizza schreef:Blijkbaar niet :wink:
waarom blijkbaar niet?
Omdat hij na zijn schitterend resultaat in Schotland nu eens een "slechte" prestatie geleverd heeft, en 't was juist warm die dag... :roll: .

Het zijn toch altijd weer dezelfde die er hier als de kippen bij zijn om Nys "op zijn plaats te zetten". Na Schotland heb je deze mensen even niet gehoord, 't moet effe pijn gedaan hebben toen, maar nu kunnen ze weer volop aan de slag (even toch :wink: ).
Idd, had niks met vochtverlies te maken..

"Sven Nys daarentegen verging het minder goed. De Balenaar werd zelfs verplicht om uit de wedstrijd te stappen. "Al vanaf de eerste klim voelde ik dat ik niet de benen had van het EK en Fort William. Van mijn rug ondervond ik hoegenaamd geen last en de warmte daar wil ik het ook niet op steken. De hitte speelt tenslotte in de eerste ronde nog geen rol. Ik weet niet wat er precies scheelde, maar ontgoocheld ben ik zeker niet. Het is nu even zaak om uit te zoeken wat er misliep vandaag.""
Gesloten