sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Chase
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:44
Rijdt met: ene me vitesse en 2 zonder

Bericht door Chase »

balphydus schreef:Da zou ni slecht zijn, want da van aarschot trekt op niks :-D

Waarom denkt je dit?
Niet goed sinds ze het veranderd hebben? (srry voor de offtopic)
Gebruikersavatar
cavani
Mountainbiker
Berichten: 1275
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 15:57

Bericht door cavani »

Vroeger ( begin jaren '80) waren er nochtans genoeg mooie bmx-parcours in de omgeving van Aarschot,nl.Betekom,Rillaar,Herselt,Olen,... .
Kortom in de glorieperiode van de Belgische bmx-scene.
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

Ie is precies nie echt content van de binnenafwerking van z'n huis... enkel foto's van z'n zwembad! :roll:
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Bericht door bosse »

ik had ook iets gehoord van een tennisveld in de tuin voor isabelle, er is zeker plaats genoeg voor een bmxparcours en tennisveld, het huis lijkt mii ook iets groter maar wel aan een drukkere baan
Gebruikersavatar
Seppen
Mountainbiker
Berichten: 180
Lid geworden op: zo 13 apr 2008 11:26
Rijdt met: CUBE LTD Race 2008, Bulls black adder 2 2010

Bericht door Seppen »

Sven Nys en Circuito Montañes ? Is er daar iets over geweten ?

Lars Boom wint eerste etappe Circuito Montañes.
Lars Boom heeft donderdag de eerste etappe van het Circuito Montañes op zijn naam geschreven. De 22-jarige Rabo-renner was na 155 kilometer tussen Santander en El Astillero het snelst in de massasprint. Afgelopen twee jaar boekte Rabobank met Robert Gesink en Bauke Mollema als eindwinnaars ook al succes in de Spaanse rittenkoers.

Seppen
dankers
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 06 jul 2006 15:15
Rijdt met: BMC Team elite 02

Bericht door dankers »

Seppen schreef:Sven Nys en Circuito Montañes ? Is er daar iets over geweten ?

Lars Boom wint eerste etappe Circuito Montañes.
Lars Boom heeft donderdag de eerste etappe van het Circuito Montañes op zijn naam geschreven. De 22-jarige Rabo-renner was na 155 kilometer tussen Santander en El Astillero het snelst in de massasprint. Afgelopen twee jaar boekte Rabobank met Robert Gesink en Bauke Mollema als eindwinnaars ook al succes in de Spaanse rittenkoers.

Seppen
Ik denk ni da hem daarin meerijd, want volgend weekend rijd hem het WK mountainbike in italie..
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

Seppen schreef:Sven Nys en Circuito Montañes ? Is er daar iets over geweten ?

Lars Boom wint eerste etappe Circuito Montañes.
Lars Boom heeft donderdag de eerste etappe van het Circuito Montañes op zijn naam geschreven. De 22-jarige Rabo-renner was na 155 kilometer tussen Santander en El Astillero het snelst in de massasprint. Afgelopen twee jaar boekte Rabobank met Robert Gesink en Bauke Mollema als eindwinnaars ook al succes in de Spaanse rittenkoers.

Seppen
Misschien toch even vermelden dat Nys geen Raborenner meer is... :roll:
Geen landbouwkrediet in Circuito Montanes! Dus ook geen Nys! De enige Belg, denk ik, daar is Aernouts Bart (de veldrijder weet je wel)! En ondertussen zijn ze daar aan de 4de etappe bezig!

Wat Nys betreft, die is met z'n team nog tot morgen aan de slag in de Delta Ronde Zeeland in Nederland! Ook de sinds vorige week uit Colorado teruggekeerde Meirhaeghe rijdt daar! Gisteren in de proloog (gewonnen door Mouris) waren ze respectievelijk 46 en 108ste op 12 en 20 seconden van de winnaar!

Voila nu ben je Up to date :wink:
Gebruikersavatar
ditCh
Mountainbiker
Berichten: 329
Lid geworden op: di 22 apr 2008 19:20
Rijdt met: Cannondale Flash Alloy 29'er 1 • On-One Inbred 26"

Bericht door ditCh »

Sven Nys loopt blessure op net voor WK
do 19/06/08 - Drie dagen voor het WK mountainbike heeft Sven Nys zich geblesseerd. "Mijn rug is geblokkeerd", zegt de renner. Het is Nys' trainer Paul Van den Bosch die het nieuws ontving.
"Sven belde me: "Ik denk dat het weinig zin heeft om zaterdag naar het WK te komen", vertelde hij me. "Tijdens de verkenning van het parcours maakte ik in een afdaling een verkeerde beweging"."

(Belga)
""Mijn rug is helemaal geblokkeerd. Het is alsof er een mes is ingestoken"." , verwoordt Van de Bosch wat Nys meemaakte.

Nys kon nauwelijks van of op zijn fiets en kan niet goed rechtop lopen. "Zelfs zitten is moeilijk. Wat nu?", vroeg Nys aan de telefoon aan zijn trainer.

"Ik had er voor zondag een bijzonder goed oog in", zegt Van den Bosch. "Woensdag verliep alles nog uitstekend op training."

"Sven oogde fris, zijn hartslag reageerde prima op de oplopende intensiteit en het gevoel was uitstekend."
"Jammer dat dit nu gebeurt"
Volgens Paul Van den Bosch zit er voor Sven Nys niet veel anders op dan "een dokter en ostheopaat op te zoeken, ontstekingsremmers en pijnstillers te slikken."

"We moeten vooral hopen dat het ergste leed zondag om 14.30u geleden is. Het is jammer dat dit nu gebeurt. Tja, er is weinig aan te doen. Ik vertrek met een bang hart."
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... e/1.327430
Gebruikersavatar
pt3r
Mountainbiker
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 28 mar 2007 15:25
Rijdt met: is a pipebomb.

Bericht door pt3r »

[-X die heeft gewoon zijne rug verrokken op zijne nieuwbouw :lol:
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

pt3r schreef:[-X die heeft gewoon zijne rug verrokken op zijne nieuwbouw :lol:
Kvrees dat het ernstig is want Nys hoor je niet zo gauw klagen, Nys is woensdag (de dag na z'n verjaardag) vertrokken richting Italië, dus zalt wel nie van op zijn bouw zijn maar maar van op de fiets zoals ze zeggen...
Gesloten