sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Xescobiker schreef:
op wielertoerist is hij ook al eens geband als ik mij niet vergis =D> =D>
Nog een leuk idee voor hier vind ik.
Weeral fout #-o
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

Rikske schreef:
Antonio's pizza schreef:[1. Heb ik al verschillende keren uitgelegd, ik zeg nergens dan enkel maar de mannen van de finale mogen starten. Leer eens lezen. Je hebt eerst gewoon gezegd dat hij in de weg rijdt, dan heb je in een volgende post pas dat plaatsinpakken erbij gegooid, waarschijnlijk om jezelf een beetje in te dekken tegen de reakties die je nu krijgt (en die je nu ook steeds afwimpeld met "leer lezen").

2. Nys heeft veel aan zichzelf te danken, misschien heb je nog nooit gehoord van Sint Michielsgestel en Nys' zijn gedrag daar. Zoiets heeft Meirhaeghe toch niet uitgespookt. Als je de sport een beetje volgt dan had je ondertussen ook de ware aard van dit voorval geweten, dit is uitgebreid op TV geweest, en de grote schuldige in héél die koers was epo-man Mario declercq, die er toen de gewoonte van maakte om elke koers in het wiel van Nys en Groenendaal te gaan zitten om ze dan in de spurt te kloppen, bij Rabobank wilden ze dit niet op het wk voorhebben en hadden ze gezegd dat als er één van de 2 zou wegrijden, de andere het gat niet zou dichten met Declercq in zijn wiel. En laat Groenendaal nu zo geslepen zijn om één van zijn nederlandse ploegmaats even in te zetten om Nys te blokeren en hopla, het gat is er. En Declercq maar roepen en joelen om Nys op kop te krijgen terwijl hij zelf geen trap teveel gaf om zijn kansen in de finale niet te vergooien. Enfin, oude koeien ...

3. Ik vind Meirhaeghe hier dan evenmin echt passen in deze wedstrijden. Hier geldt hetzelfde voor hem als voor Nys. Maar toch zit je alleen op Nys zijn kap, bang dat de Meirhaeghe meute groter is als die van Nys ?

4. En waar zat Nys toen de prijzen werden uitgerijkt? Dat kan je weer over elke andere rijder zeggen, behalve over de 3 op het podium uiteraard.

5. Beschaamd van het niveau van je mede-Nys-fans dat er moet opgekuist worden? Zal wel geen toeval zijn zeker dat een Nys fan die vraag stelt, het gescheld komt dan ook duidelijk van 1 kant.
Euh, gatlikker is nu ook niet bepaald beleefd hé, en ik ben vooral beschaamd dat één persoon een héél forum op zijn kop kan zetten, maar dat is jouw specialiteit hé, daar zijn al vele voorbeelden van, en niet alleen op dit forum.
1. Sorry, vanaf nu zal ik alles in mijn eerste post proberen duidelijk te zeggen. Niettegenstaande heb ik het al 3 keer gezegd, en had je het na de 3e keer nog altijd niet begrepen.

2. Het was allemaal de schuld van De Clercq, daarmee dat Nys achteraf zei dat hij betaald werd door Rabobank en niet door de Belgische bond en daarom in dienst reed van de hollanders. :-D Nys werd nochtans geselecteerd door de nationale bond voor een wedstrijd die in nationale ploegen wordt verreden. Hij vond dat hij hier duidelijk zijn voeten mocht aan vegen, nu ja, allemaal de schuld van De Clercq natuurlijk. Het heeft er in alle geval wel voor gezorgd dat Nys bij velen had afgedaan. Typisch Nys, 't is altijd iemand anders :lol:

3. Ik raad u aan eens de titel van deze topic te bekijken. 't gaat hier over Nys, niet over Meirhaeghe, je kan mij moeilijk verwijten dat ik niet over Meirhaeghe begin te zagen in een Nys topic.

4. Je haalt het voorbeeld aan als een topprestatie, een bewijs dat Nys een wegrenner is die sterk kan presteren in de finale. Eens een paar meter vooraan rijden op een berg is naar mijn mening nog altijd niet gelijk daaraan.

5. Vandaar de vraag om deze topic op te kuisen, kwestie van het gedrag van de Nys-fans te verdoezelen?
manitou.
Redactie
Berichten: 2367
Lid geworden op: za 10 mar 2007 01:16
Rijdt met: *******

Bericht door manitou. »

neen om eerder uw zever te verwijderen
uw gedrag en antwoorden lopen stilaan de spuigaten uit
enkel uw mening is goed en die van andere niet
je zal en moet uw gelijk hebben
typsiche usa mentaliteit
te veel met bush omgegaan?
Antonio's pizza
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: zo 29 jul 2007 18:24

Bericht door Antonio's pizza »

manitou. schreef:neen om eerder uw zever te verwijderen
uw gedrag en antwoorden lopen stilaan de spuigaten uit
enkel uw mening is goed en die van andere niet
je zal en moet uw gelijk hebben
typsiche usa mentaliteit
te veel met bush omgegaan?
Ik vraag mij af wat mijn geografische locatie alsook een republikeinse president met deze discussie te zien heeft. 't gaat hier over Nys, niet over Bush. :wink: En ik ben misschien koppig, ik ben niet diegene die hier qua taalgebruik over de schreef gaat.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Ik word daar zo moe van ... :roll:
(ik kijk tegenwoordig nogal veel Kabouter Plop films, klein manne weet je ... :wink: ).

Enfin, ik denk dat ik het ga opgeven. Nog effe een poging ondernemen om dit topic toch terug op het juiste spoor te krijgen. En hopelijk komen hier nu geen eindeloze discussies door opgang ...

Ik heb mezelf onlangs dan eindelijk een AGU tenue van de Sven Nys collectie gekocht. Prachtig materiaal, sobere kleuren en erg degelijke kwaliteit (zie link). Hebben er hier nog mensen deze tenue gekocht ?

http://www.svennys.com/2007/index.php?o ... &Itemid=64
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Rikske schreef: Ik heb mezelf onlangs dan eindelijk een AGU tenue van de Sven Nys collectie gekocht. Prachtig materiaal, sobere kleuren en erg degelijke kwaliteit (zie link). Hebben er hier nog mensen deze tenue gekocht ?

http://www.svennys.com/2007/index.php?o ... &Itemid=64
ziet er heel mooie teneu uit :P ,heb het nog niet aangeschaft
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Antonio's pizza schreef:
manitou. schreef:neen om eerder uw zever te verwijderen
uw gedrag en antwoorden lopen stilaan de spuigaten uit
enkel uw mening is goed en die van andere niet
je zal en moet uw gelijk hebben
typsiche usa mentaliteit
te veel met bush omgegaan?
Ik vraag mij af wat mijn geografische locatie alsook een republikeinse president met deze discussie te zien heeft. 't gaat hier over Nys, niet over Bush. :wink: En ik ben misschien koppig, ik ben niet diegene die hier qua taalgebruik over de schreef gaat.
AP, wacht even, ik ga m'n hamer zoeken.... :evil: :lol: ](*,)
SoundLeSs
Mountainbiker
Berichten: 484
Lid geworden op: ma 19 nov 2007 15:59
Rijdt met: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Bericht door SoundLeSs »

Antonio's pizza schreef:
manitou. schreef:neen om eerder uw zever te verwijderen
uw gedrag en antwoorden lopen stilaan de spuigaten uit
enkel uw mening is goed en die van andere niet
je zal en moet uw gelijk hebben
typsiche usa mentaliteit
te veel met bush omgegaan?
Ik vraag mij af wat mijn geografische locatie alsook een republikeinse president met deze discussie te zien heeft. 't gaat hier over Nys, niet over Bush. :wink: En ik ben misschien koppig, ik ben niet diegene die hier qua taalgebruik over de schreef gaat.
Ik heb me in deze discussie nog nooit gemengd, maar ben eens op zoek gegaan naar wat posts van je. Je lokt altijd mensen uit hun schulp en speelt dan de vermoorde onschuld. En zet nu die Thesaurus-functie maar uit :wink:
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

Moeten jullie niet allebij wat biken in plaats van te zevere :lol: :lol:

Antonio's pizza: hevige bart wellens fan ?? :-({|=

Xescobiker: hevige nys fan :-({|=
Barteken
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 14:13
Rijdt met: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Bericht door Barteken »

Net even de laatste pagina's van dit topic gelezen. Amusant..
Wat ik me wel afvroeg, is het waar dat Nys volgend jaar bij Landbouwkrediet gaat rijden, want dat was me niet helemaal duidelijk... :lol:
Gesloten