wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
adrenalinerush
Mountainbiker
Berichten: 204
Lid geworden op: za 01 sep 2007 07:47
Rijdt met: Trek 8500 '09

wie rijd er moto?

Bericht door adrenalinerush »

Aangezien we hier allemaal zot staan van iets dat op 2 wielen rijd...dacht ik zo bij mijn eigen dat er hier ook wel een paar tussen ons zitten met iets met 2 wielen en een moteur...

Zelf rijd ik met een honda CB600 "hornet" van 2001... Al 2 keer lekker gecrashed onder tussen ook, maar k blijf trouw aan het beestje.
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Ik heb er geen ik hou het bij een bike 8-[
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

Duc 748,
speciaal voor hoge snelheidstrainingen ;)
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Is hier al geen topic over?
Ik rijd (nog) niet met de motor.

@ superlight: is dat om je ogen te wennen aan de snelheid?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Hubertje schreef:Is hier al geen topic over?
Niet specifiek voor motorrijders zelf, wel over de favoriete moto....


Ik was motorrijder, van m'n 19de t/m 26ste.

Ben begonnen met een Kawa GPX 600R, splinternieuw gekocht en na twee maanden geplooid tegen de flank van een Mercedes #-o
Daarna kocht ik een Yamaha FZR600R en als laatste had ik een Kawa ZX6-R.

Heb nu nog eens een testritje gedaan maar het verkeer is een ramp tov de jaren 90, een sportief model komt er bij mij niet meer in, als ik in mijn midlife crisis kom zal het wellicht een zware Enduro achtige reismoto worden... BMW GS of Honda Varadero...
Jammer dat ze er geen meer maken als de Africa Twin of Dominator...
Gebruikersavatar
sanchez
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 04 aug 2007 12:00
Rijdt met: trek 6500

Bericht door sanchez »

rij nog niet met de moto , maar is zeker iets voor in de toekomst! Kan ik mss met onze pa zijn beginne te oefenen ne nieuwe suzuki intruder 1500 ferm ding :lol: zelf heb ik meer voor de bmw motore =P~
Gebruikersavatar
medguy
Mountainbiker
Berichten: 969
Lid geworden op: di 24 okt 2006 14:22
Rijdt met: piept en rijdt niet vanzelf.

Bericht door medguy »

te jong, en ik hou het ook bij ene zonder moteur. 8-[
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Mmmm moto's :drunk:

Mijne favoriet is de Yamaha R1, maar als ik mij een moto zou kopen zou het toch niet die zijn, want is iets té sportief daarvoor.
Dan zou het eerder een model zijn als de Honda Blackbird (staat hier thuis in de garage maar dan spijtig genoeg van mijn vader, niet van mij :P ) of een Suzuki Hayabusa, eerder dus een combinatie van tour- en sportmoto. Is vooral omdat ik graag de pure kracht van een moto heb, maar ik wil ook wel nog deftig kunnen zitten en staan na een rit van meerdere uren en dat is zo'n beetje het probleem bij de puur sportieve moto's.
Kawa heeft ook mooie modellekes, ZZR 1100, ZX 10-R. Of de Honda Fireblade, Suzuki GSX-R... :drunk:

Maar eerst nog dat rijbewijs natuurlijk en dat zal sowieso niet voor de komende 3jaar zijn. Zolang zit ik toch nog op univ, heb ik geen tijd om met een moto te rijden en wil dan ook geen tijd steken in het examen als het dan toch maar is om zoveel jaar later pas te gebruiken.

Maar zolang, oogjes toe en wegdromen als er eentje passeert (vooral hopen dat hij efkes goed optrekt) en af en toe nekeer bij mijn vader achterop! :P
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Ik heb nog altijd mijn Yamaha TDM850. Gekocht na mijn GSX1100 en GSX750ES.
Met K&N stage 1 carburatiekit en White Power veren.
Ferm onderschat ding.

Hij komt nog amper buiten, maar hem verkopen...
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Ik ben bezig met mijn praktijklessen, donderdag 27 september doe ik mijn praktijkexamen. :P

Ik denk een Suzuki SV650s te kopen, liefst het model 1999-2002. Ik vind die mooier met zijn rondere vormen. http://www.beaufour.dk/mc-pics/IMG_0262.JPG

Een Yamaha R6 of een Honda VTR kan mij ook wel bekoren, maar zijn net iets 'te' om met te beginnen. :wink:
Plaats reactie