DJ's?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

DJ's?

Bericht door Stalen Worm »

Zijn hier nog mensen die ook af en toe DJ spelen?

Zelf doe ik het wel eens, gewoon voor mezelf, ik ben dus ook helemaal niet goed, draai dus ook geen feesten of dergelijke ( tenzij op het verjaardagsfeeste van de kinderen 8) ), ik doe het gewoon omdat ik graag goeie muziek beluister.

Mijn muzieksmaak is vrij uiteenlopend, ik heb hier een gig of 5 aan MP3 staan, en cd's met hopen (ben trouwens nog op zoek naar 1 nr uit de goeie oude doos: Souskin, Dream your dream, lekker old skool bonzai, iemand die me hieraan kan helpen?)

Hier vind je trouwens een mixje dat ik eergisteren gemaakt heb, er zitten foutjes in, maar ikzelf vind het nogal meevallen

laat maar horen wat jullie ervan vinden.

grtz

Nico

Ik gebruik trouwens de Hercules DJ console MKII ism Virtual DJ 4.3
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

K'vind hem nie slecht :wink:
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

=; niets voor mij :-&
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

Ik DJ'de vroeger op verjaardagsfeestjes en zo. Maar door mijn eigen schuld ben ik ermee moeten stoppen. Ofwel was het van een puber of zo die dan 20 vrienden uitnodigt in een zaaltje voor 100 man (de helft staat buiten te roken en de andere helft zit wat te klappen). Ofwel voor X jaar getrouwd of 50 jaar, en kozen ze mij omdat ik niet veel vroeg. Toen ik hen vertelde dat ik niet genoeg muziek had in hun genre om een hele avond mee te vullen zeiden ze: geeft niet, wij zijn moderne mensen (alst maar niet veel geld kost). Dan doe je je best, draai je hitjes en doe je hard je best, toch loopt t volk weg en krijg je een slechte naam). Nuja zoals ik zei, twas mijn eigen schuld.
Ik zou er momenteel toch geen tijd/zin meer in hebben.

Ohja, ik draaide wel (en heb deze nog staan) met een mengtafel en dubbele cd-speler.
Een JBsystems Classic 4 (zonder de beatcounter, das voor pussies) en cd-spelers IMG Stage Line DJ-400
Versterker en luidsprekers wou ik later kopen, maar het is er dus niet van gekomen. Het mengpaneel gebruik ik nu nog om alle audio naar 1 stereo te sturen (tv-dvd-xbox-pc-laptop-cdspelers), de cd-spelers zelf worden minder gebruikt, aangezien ik zo'n 70 gig aan mp3's staan heb.
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Bericht door _alain_ »

Echt geDJ'd heb ik nooit, wel redelijk wat in een kroeg gedraait in Hasselt
('t streepke).
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

Kheb ook nog ge-dj-ed, van '95 tot '97, af en toe eens op een fuifken en in een discotheek mogen draaien, maar toen alles verkocht (2 technics sl1200'en en een rodec mx180 en een plaat of 500) om bij te leggen om een auto te kopen, maar al veel spijt van gehad. Nu speel ik af en toe nog eens als maten een fuif geven:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cruzer
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 17:07
Rijdt met: TREK 6000 (22,5") CUBE LTD (22")

Bericht door Cruzer »

Vroeger in het jeugdhuis wel eens een plaatje opgezet, maar uiteindelijk vond ik dat te veel stressen, constant tegen den tijd zoeken naar het volgende plaatje, en dan zatte mensen die komen zagen om verzoeknummertjes (en dan liefst nog een TOTAAL ander genre als hetgeen je juist aan het draaien bent)

Nee, tegenwoordig kies ik de nummers uit, mix ik ze van tevoren en neem de cd mee om af te spelen. Geen stress, geen verzoekjes en zelf mee op de dansvloer uit de bol gaan. Enorm leuk om de mensen zichzelf te zien amuseren en zelf mee te kunnen feesten.

Genre? Vanalles en nog wat: Pop-rock-dance-metal-disco-reggae-dancehall.
Gebruikersavatar
Riding Butcher
Mountainbiker
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 20:15
Rijdt met: Ridley Tiger full LX

Bericht door Riding Butcher »

Ik heb da staan op cd "dream your dream"
Gebruikersavatar
medguy
Mountainbiker
Berichten: 969
Lid geworden op: di 24 okt 2006 14:22
Rijdt met: piept en rijdt niet vanzelf.

Bericht door medguy »

triple powered: Hoe mix jij dan je muziek, op de pc of op "de tafel".
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

newguy schreef:triple powered: Hoe mix jij dan je muziek, op de pc of op "de tafel".
Met Virtual DJ
Afbeelding

en de Hercules DJ console MKII

Afbeelding

grtz

Nico
Plaats reactie