discovery stopt ermee...

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

discovery stopt ermee...

Bericht door Rock Rider »

Uit het nieuwsblad...

Discovery Channel en Bruyneel stappen uit het wielrennen


BRUSSEL - De Amerikaanse ProTour-formatie Discovery Channel wordt op het einde van het seizoen ontbonden. Dat heeft manager Johan Bruyneel vrijdag gezegd in een interview op Sporza. De Belg kondigde ook aan dat hij zelf ook uit het wielrennen stapt.

'Ik heb in deze sport alles bereikt wat ik kan bereiken. Ik heb altijd gezegd dat ik wilde stoppen op een hoogtepunt en ik denk dat het nu het moment is', aldus Bruyneel, die de voorbije acht jaar de eindzege behaalde in de Tour de France: zeven keer met de Amerikaan Lance Armstrong en dit jaar met de Spanjaard Alberto Contador.
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

Goeie zaak !!! =D>
Discovery heeft regelmatig onder de dopingverdenkingen gestaan, maar mag wel uithalen naar anderen.
Niemand die gelooft dat Contador of Armstrong clean waren...
Contador kan misschien eens bij Astana aankloppen...man man man
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

dit is geen goeie zaak volgens mij
er verliezen altijd een hoop mensen, die compleet niets met doping te maken hebben, hun job
Gebruikersavatar
fcb
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: za 10 feb 2007 21:28
Rijdt met: Paulini & Concept Cycle & Ridley

Bericht door fcb »

Dummy schreef:dit is geen goeie zaak volgens mij
er verliezen altijd een hoop mensen, die compleet niets met doping te maken hebben, hun job
er komen toch steeds nieuwe ploegen waar hopelijk deze mense onderdak vinden .
mtb_jonas
Mountainbiker
Berichten: 530
Lid geworden op: za 04 nov 2006 13:32
Rijdt met: thompson razor zoom

Bericht door mtb_jonas »

volgens mij gaat het gewoon een naam wisseling zijn , om naam te zuiveren van al de doping zaken die tegen discovery lopen
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Het wordt steeds moeilijker om doping te verdoezelen voor Bruyneel waarschijnlijk en het zal wel kloppen dat sponsers moeilijk te vinden zijn maar dat is een perfect excuus!

Want zeg nu zelf ne sponser vinden voor ne tourwinnaar... da moet toch niet onoverkomelijk zijn :P
Gebruikersavatar
alexi
Mountainbiker
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 22:08
Rijdt met: rockrider limited edition

Bericht door alexi »

t'Is waar hé,als ge van de laatste 9jaar 8x den tour wint in 10 jaar ploegleiderschap.Tja dan hebt ge nie veel kans om nen goeien sponsor te vinden (of toch eenen die kan tippen aan US postal of Discovery) :wink:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

juist de reden gehoord waarom Discovery ermee stopt... Den apotheker van dienst is in pensioen... ze vinden geen nieuwe... :lol:
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

Man toch sory dat ik zou uithaal maar wie verziekt er de sport?

Dat zijn jullie.

Als je onschuldige mensen schuldig maakt zonder bewijzen en enkel op basis van geruchten dan verkakken jullie de sport.

Het is door zo'n mensen dat het allemaal misloopt.

De wielersport is Veruit de meest gecontroleerde sport, in andere sporten zitten er ook rotte appels.

Maar beschuldig en verpest niemands leven op basis van geruchten.

Als jullie het toch zo goed weten, word dan 1 van de beste renners in de wereld en begeef niet onder de druk, Veel succes!

Het is dus een erg jammere zaak dat deze ploeg stopt...
Gebruikersavatar
EL_NOPPES
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: za 29 jul 2006 22:41
Rijdt met: Wilier Solitario, Zhi Z1 (trial)

Bericht door EL_NOPPES »

MARTINI schreef:Man toch sory dat ik zou uithaal maar wie verziekt er de sport?

Dat zijn jullie.

Als je onschuldige mensen schuldig maakt zonder bewijzen en enkel op basis van geruchten dan verkakken jullie de sport.

Het is door zo'n mensen dat het allemaal misloopt.

De wielersport is Veruit de meest gecontroleerde sport, in andere sporten zitten er ook rotte appels.

Maar beschuldig en verpest niemands leven op basis van geruchten.

Als jullie het toch zo goed weten, word dan 1 van de beste renners in de wereld en begeef niet onder de druk, Veel succes!

Het is dus een erg jammere zaak dat deze ploeg stopt...
RIGHT ON!!!
ik ging eerst niets zeggen op dit waardeloos topic omdat het toch alweer hetzelfde is
maar iedereen die comment heeft op gelijk wie, zelf op de dopingzondaars, mag voor mijn part es wedstrijden beginnen rijden
de mondjes zullen rap kleiner worden, sorry voor mijn stravve reactie, voor mijn part mogen de mods dit aanpassen, er gaan er wel een paar het gelezen hebben, maar ik vindt dat sommigen veel zegt over iets waar ze wss niet vele van af weten
Plaats reactie