Tour De France

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Tour De France

Bericht door Max Power »

Heeft hier nu serieus niemand iets te zeggen over de Tour? Wie er bijvoorbeeld veel kans maakt om te winnen of zo? Wat Boonen zal doen? Wat er van de Belgen in het algemeen verwacht kan worden? Wie er 'verdacht' goed rijdt?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Tour de France? Wasda?
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

ela ela

je hoort er al veel te veel over op de radio en tv, nu hier ook niet beginnen he :wink:
Gebruikersavatar
B-artiest
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: za 24 mar 2007 22:04
Rijdt met: 29er Trek Superfly and 26er Merida Matts Lite-M

Bericht door B-artiest »

Ben gisterne gaan zien in Gent...

Mij lijkt het dat Tommeke "verdacht" weinig er bovenuit steekt tov de vorige jaren...(hij geraakt zelf niet meer over Steegmans)

Zou het te maken hebben met het feit dat men sinds een jaar nog korter op dopinggebruik zit :roll: :wink:

Och ja... #-o
Gebruikersavatar
Nicoow201
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 jan 2006 21:52
Rijdt met: Kenosha Calgary / SRAM x.9 / Suntour XCP L-O
Contacteer:

Bericht door Nicoow201 »

Mijn pronostiek :

Geel : Klöden
Groen : McEwen
Bollen : Isasi / Contador
Wit : Contador

Buiten Vaitkus is er niemand met erge verwondingen, hij is dus de enige die heeft opgegeven. Al een geluk!
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Isasi is toch een spurter?
Gebruikersavatar
xkwizit
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 14 mar 2007 20:53
Rijdt met: S-works Epic, Colombus Aspin
Contacteer:

Bericht door xkwizit »

Niet plat van Boonen gewoon knap van Steegmans. Boonen zal er nog wel ergens één winnen, de klasbak die hij is. Zeker als die trein zoals gisteren blijft lopen. Perfect volgens het boekje uitgevoerd gisteren. Je mag niet vergeten dat zowel Boonen als Steegmans een lengte hadden op de rest, zodus zo slecht is Boonen nu ook weer niet.
Snellen Erre
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 04 mei 2007 13:34
Rijdt met: cube reaction

Bericht door Snellen Erre »

Ferme sprint gisteren van Quickstep, alleen niet echt de meest verstandige volgens mij. Als ze Boonen in 't groen willen in Parijs, had Steegmans beter zijn remmen dicht geknepen op 't einde.
Maar ik ben in elk geval content dat die zijn rit ook al op zak heeft, aan motivatie zal het nu niet meer ontbreken.

Hopelijk heeft Lefevre nu ook gesnapt dat ze beter pas vanaf +-2km met hun treintje kunnen komen ipv op een km of 5 van de meet al zoals al zoveel gebeurd is [-X

Volgens mij wordt het ook Klöden, tenzij de bom van de zexy nation of Kazachstan er een stokje voor steekt :P
Gebruikersavatar
B-artiest
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: za 24 mar 2007 22:04
Rijdt met: 29er Trek Superfly and 26er Merida Matts Lite-M

Bericht door B-artiest »

Klopt... ik zeg ook niet dat Boonen slecht is... verre van, is een topatleet... maar ik ben niet meer zo naïef als vroeger om te geloven dat iemand wel of niet pakt... we zien wel...

Hij is goe bezig in elk geval, steekt er gewoon iets minder uit nu dan vroeger...
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

Daarnet even verderop (500m) naar de doortocht in Otegem gaan kijken. Toch wel spectaculair, die ganse karavaan zo!
Plaats reactie