Internet:verwijderen van history, cookies en temp. files

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Internet:verwijderen van history, cookies en temp. files

Bericht door alain »

Yo

Weet er iemand een goed programmaatje om de reeds bezochte internetpagina's, cookies en dergelijke DEFINITIEF te verwijderen van de harde schijf
Is de functie die voorzien wirdt door Microsoft voldoende of blijven er nog sporen achter op de harde schijf

Merci

Alain
formax
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 17:50

Re: Internet:verwijderen van history, cookies en temp. files

Bericht door formax »

alain schreef:Yo

Weet er iemand een goed programmaatje om de reeds bezochte internetpagina's, cookies en dergelijke DEFINITIEF te verwijderen van de harde schijf
Is de functie die voorzien wirdt door Microsoft voldoende of blijven er nog sporen achter op de harde schijf

Merci

Alain
Wilt ge uw bezoekjes aan 'pikante' websites verbergen? 8) :lol:

Probeer crapcleaner eens.
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bericht door alain »

Neen voor de pikante scenes maar wel voor de diverse sites over mtb waar ik soms op surf tijdens mijn werk
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Ik zou het graag ook weten om spam ed. te verwijderen :-?
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

alain schreef:Neen voor de pikante scenes maar wel voor de diverse sites over mtb waar ik soms op surf tijdens mijn werk
Foei [-X

Gewoon Firefox gebruiken ipv Internet Explorer en dan kan je het zelfs automatisch doen. Maar als je via een netwerk surft dan is het voor een beetje netwerkbeheerder een kunstje van 10 seconden om die gegevens op de server terug te vinden...
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

ccleaner is ook ni slecht.

kan je ook registry ne keer mee opkuisen, nog geen problemen mee gehad!

8)
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

JurgenG schreef:
alain schreef:Neen voor de pikante scenes maar wel voor de diverse sites over mtb waar ik soms op surf tijdens mijn werk
Foei [-X

Gewoon Firefox gebruiken ipv Internet Explorer en dan kan je het zelfs automatisch doen. Maar als je via een netwerk surft dan is het voor een beetje netwerkbeheerder een kunstje van 10 seconden om die gegevens op de server terug te vinden...
ICT studeren en zelf netwerkbeheerder worden, dan hebde daar allemaal geen last van :lol:
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

SchizO schreef:ICT studeren en zelf netwerkbeheerder worden, dan hebde daar allemaal geen last van :lol:
Heb geen ICT gestudeerd maar beheer het netwerk van mijn eigen bedrijf :-) Mijn bedienden zijn heel voorzichtig met welke sites ze gaan bezoeken :bounce:
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bericht door alain »

Hoe kan je vanop de server de cookies en dergelijke wissen ?
Gebruikersavatar
medguy
Mountainbiker
Berichten: 969
Lid geworden op: di 24 okt 2006 14:22
Rijdt met: piept en rijdt niet vanzelf.

Bericht door medguy »

ge kunt bij internet explorer ook:
Extra --> Internetopties --> Browsegeschiedenis --> verwijderen --> Alles verwijderen

Dan zijn u cookies, temporary internet files, wachtwoorden, formulieren (van het internet he :lol: ) en u bestand weg.



NeWgUy O:)
Plaats reactie