Marco Polo bvba

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
formax
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 17:50

Bericht door formax »

jon snow schreef:Een beetje als het leven zelve dus...
Het leven is gewoon een overlevingsstrijd van genetische replicators, niet echt absurd als je't mij vraagt.
Gebruikersavatar
jon snow
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 07 apr 2005 15:02
Rijdt met: s-works '08

Bericht door jon snow »

't Is niet omdat er een zekere wetmatigheid (of een schijnbare wetmatigheid) in zit, dat het niet absurd kan zijn. Gezien de logica/mechanica die wij (of jij alleszins) aan het leven toedicht, ontspruit aan de denkkracht van het menselijk brein dat evenzeer verantwoordelijk is voor elke vorm van absurd fantasme, lijkt het me niet zo absurd dat de logica zelf wel eens absurd zou kunnen zijn.

Maar wat ik echt wil weten is of Puzzle al die boeken waar hij naar op zoek is, (zie http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=37135) in zijn woning gaat zetten, en of die van Marco Polo daar we mee opgezet zijn.

En de week zit er weer bijna op.
formax
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: zo 21 jan 2007 17:50

Bericht door formax »

Volgens mij is die bvba opgezet door de andere helft van z'n gespleten persoonlijkheid. Hij betaalt nu huur aan zijn eigen firma die reeds maanden geleden failliet is verklaard en voor dewelke de deurwaarder zijn boeken in beslag wil nemen. Na het drinken van teveel kraantjeswater met azijn is hij in dit delirium terecht gekomen.
Gebruikersavatar
jon snow
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 07 apr 2005 15:02
Rijdt met: s-works '08

Bericht door jon snow »

:-D :drunk:
de nagel op de kop
Gebruikersavatar
davidS
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:22
Rijdt met: beter dan de gast die erop zit

Bericht door davidS »

formax schreef:Volgens mij is die bvba opgezet door de andere helft van z'n gespleten persoonlijkheid. Hij betaalt nu huur aan zijn eigen firma die reeds maanden geleden failliet is verklaard en voor dewelke de deurwaarder zijn boeken in beslag wil nemen. Na het drinken van teveel kraantjeswater met azijn is hij in dit delirium terecht gekomen.
<grijns>
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

Tiens, ik dacht dat dit de neveneffecten waren van teveel epo...
Gebruikersavatar
Puzzle
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: za 19 aug 2006 11:15
Rijdt met: MBK Super Sprint

Bericht door Puzzle »

Ik zeg gewoon wat ik van die dag ga onthouden, dus dat ik de rest het onthouden niet waard vond. Is dat nu zo erg?

Ik heb burgerdienst gedaan wegens de eerste golfoorlog, dus als daar iets gebeurt, dan onthoud ik dat.
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

Ik vind het hier maar een raar topic... :bounce:

Ga toch gewoon naar de Politie?
Gastacara
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 30 sep 2016 18:15
Rijdt met: Progear Comp 7.0
Contacteer:

Re: Marco Polo bvba

Bericht door Gastacara »

In 2010 is hij herbegonnen. Er is toen een poging tot inbraak geweest. Ik heb klacht ingediend. De politie wou niets doen. Ze vonden dat het mijn eigen schuld was omdat ik had geweigerd van zijn brief te openen en zijn aangetekende brief af te halen. Ik heb klacht ingediend bij de procureur en het Comité P. Er is een onderzoek geweest voor poging tot diefstal door middel van inbraak. Het is geseponeerd bij gebrek aan bewijs.

In juni 2016 is hij herbegonnen. Hij stuurde een brief die niet aan mij gericht was, zonder datum op en niet ondertekend. Hij vroeg om op zijn rekening te betalen. Om mij verder onder druk te zetten hebben ze het oude rekeningnummer geblokkeerd. Sindsdien weiger ik de huur te betalen. Gisteren heeft hij een ingebrekestelling gestuurd. Hij dreigde van naar het vredegerecht te stappen. Hij is niet de eigenaar van het huis, dus heb ik hem gevraagd naar zijn BIV-nummer.
jahsper
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: di 05 aug 2008 12:21

Re: Marco Polo bvba

Bericht door jahsper »

Naar mijn mening is het vredegerecht een prima plek om jou problemen op te lossen. Niet hier, niet met halve info, geen idee wat je hier mee wil bereiken
succes
ps ooit al aan de huurdersbond gedacht?
Gesloten