nico eeckhout

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

raketwomanFIE schreef:
Steven® schreef:Tis toch weer grappig hoe er hier een hele hoop zijn die er een uitgesproken mening over hebben zonder er ook maar één beeld van gezien te hebben.
er zijn geen beelden van maar woorden zeggen genoeg......
Euh, herinner je u de volgende uitspraken:

"Ik heb alleen wa gedreigd" (Bart Wellens na zijn karate trap)
"Ik ben tegen zijn achterwiel gereden en viel" (Sven Nys op het BK)
"Ik heb nooit doping gebruikt" (Johan Museeuw heel zijn carrière)
"..."

Woorden zeggen juist niks, in het heetst van de strijd durft men de dingen nogal eens fout te beoordelen (vooral in het eigen voordeel). Het zijn de beelden die tellen, en deze zijn er helaas blijkbaar niet.
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Waarom wordt de motard niet gesanctioneerd, dat lijkt me eerlijker.
,,Als’’ Nico zo lang aan dat busje cola bleef hangen had hij maar een beetje gas moeten terugdraaien.
Japs
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 30 jun 2002 02:00

Bericht door Japs »

Motard is ook uit de wedstrijd gezet en heeft zelfde boete (€125) gekregen.
Gebruikersavatar
KAMELEON
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 15:15
Rijdt met: TREK

hy

Bericht door KAMELEON »

ooit koers gezien de vualta
daar duwen ze zichaf ze zich af aan de drank moto
een ne cola op einde van ne koers heel normaal
=even goed als ne powergel een goedkoper zelf's
het zal wel iets te maken hebben met die pro tour toestanden
yip een de jeugd= goe bezig
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

mtb grietje schreef:
Waarom in volle aanval een blikje cola aannemen, dat is mij al een raadsel... :roll:
Er zijn er wel die drank meenemen voor een beachrace van 20km... Dus wat is er dan raar aan een blikje cola aannemen? In de koers is het toch de normaalste zaak om te blijven eten en drinken.
Gebruikersavatar
Riding Butcher
Mountainbiker
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 20:15
Rijdt met: Ridley Tiger full LX

Bericht door Riding Butcher »

Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Gebruikersavatar
Pietje
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 03 apr 2003 19:32
Rijdt met: Scott Voltage YZ2

Bericht door Pietje »

Riding Butcher schreef:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
die reactie doet mij denken aan die kleinen duitser die flipt... raar hé :drunk:
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

freezy schreef:
mtb grietje schreef:
Waarom in volle aanval een blikje cola aannemen, dat is mij al een raadsel... :roll:
Er zijn er wel die drank meenemen voor een beachrace van 20km... Dus wat is er dan raar aan een blikje cola aannemen? In de koers is het toch de normaalste zaak om te blijven eten en drinken.
Ja ma da 'm dan ff zijn voorsprong uitbouwt en dan een blikje cola neemt #-o
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

alsof dat iets aan het koersbeeld zou gdn hebben, die 10seconden amai ik heb er al in de koers gzn die meer as 10seconden aan de " drinkebus hangen ze, maja ne belgische trui valt natuurlijk direct op.
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

Riding Butcher schreef:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Leg eens uit.
Plaats reactie