downhill domination

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

downhill domination

Bericht door bosse »

hi
ooit al en dag gehad dat je niet kan gaan biken omdat het slecht weer is ofzo
als je en ps2 hebt en het spel downhill domination dan amuseert ge u te pletter
da is en super vet spel met veele levels en bekende downhillers(missy giove, eric carter...)
soms wel extreeme drops maar das het leukste
ge kunt er zelfs de andere af de bike meppen enz en vette tricks

de game kost 30 euro en ge verveelt u neit meer als ge niet kunt gaan biken

http://www.megghy.com/immagini/PS2/D/Do ... on_Ps2.jpg

greetzzzzzz bosse
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

12+ #-o
Gebruikersavatar
FantaDHrider
Mountainbiker
Berichten: 2322
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:34

Bericht door FantaDHrider »

off topic
die classeficatie voor 12+ is gewoon de grootste onzin die er is,bij ssx 4 wordt er ook flink gemept en gestompt en die is gewoon voor 6+,dat geld het zelfde voor tony hawk ook gewoon onzin om het te rate'n voor 16+ en er zit helemaal geen grof geweld in,alleen maar een klein beetje bloed :evil: :evil:

on topic
de game is wel erg vet,maar wel erg overdreven vooral die tricks en drops,een voorbeeldje zoals een 60m drop met een dubbele superman+double backflip+720 to can can to fakie + no hander to manual en dat allemaal gelandt op een bighit met een boxxer :lol: in het echt zou een bighit zo gemakkelijk doormidden breken na een drop van ruim 60m :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ik had gehoopt dat de makers van het spel het wat reallistischer hadden gemaakt,zoals in het echt,maar dan in een game :wink:
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Bericht door Supra »

Als het zo realistisch zou zijn als in het echt, dan zou niemand het spelen omdat het gewoon veel te moeilijk is...
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Binnekort komt er naar 't schijnt nog een mountainbikespel uit op de ps2, nl. Mountain Bike Adrenaline featuring Salomon.

Dit game zou "iets realistischer" zijn als downhill domination, en er zouden ook verschillende échte mtbmerken in the game zitten, ik ben wel is benieuwd eigenlijk. (het ziet er toch al niet slecht uit vind ik).

http://www.playfrance.com/ps2-mountain- ... lomon.html
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

ik ben eens benieuwd naar het nieuwe mtb-spel

downhill domination is zeer leuk en idd iets minder geloofwaardig. Vooral de 4X wedstrijden vind ik super.
Rikske schreef:en er zouden ook verschillende échte mtbmerken in the game zitten
in downhil domination zitten toch ook echte merken?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

downhill domination is wel leuk maar veel te gemakkelijk.
Ik ben geen super gamer maar bij DD win ik gewoon alles zonder moeite te doen. Was het in't echt ook maar zo :lol:
Gebruikersavatar
DeJean
Mountainbiker
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 16:47
Contacteer:

Bericht door DeJean »

Trekrules schreef: de game is wel erg vet,maar wel erg overdreven vooral die tricks en drops,een voorbeeldje zoals een 60m drop met een dubbele superman+double backflip+720 to can can to fakie + no hander to manual en dat allemaal gelandt op een bighit met een boxxer :lol:
Alle, begin maar wat te oefenen dan,
da kan toch iedereen?
Gebruikersavatar
DeJean
Mountainbiker
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 16:47
Contacteer:

Bericht door DeJean »

Trekrules schreef: de game is wel erg vet,maar wel erg overdreven vooral die tricks en drops,een voorbeeldje zoals een 60m drop met een dubbele superman+double backflip+720 to can can to fakie + no hander to manual en dat allemaal gelandt op een bighit met een boxxer :lol:
Alle, begin maar wat te oefenen dan,
da kan toch iedereen?
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Bericht door bosse »

als het makkelijk uis kan je het op hard zetten dan is het wel wat moeilijker maar toch
Plaats reactie