Ontslag ferrera , V.D Elst ,Degryse!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Goed andere trainer?

Ja
21
64%
Nee
4
12%
Misschien
8
24%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
poorter
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 21:25
Rijdt met: Bulls SL-500 COMP

Bericht door poorter »

Brugge heeft nood aan een trainer die het vuur weer aan de lont kan steken. Gerets zou daar volgens mij de geschikte man voor zijn ofwel Boskamp, maar inieder geval iemand die de ploeg weer kan gaan motiveren. Degryse heeft verkeerde transfers gemaakt maar laat ze er nu wel mee zitten. Hij zou beter zelf zijn fouten oplossen en Brugge weer omhoog helpen.
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

Jongens, jongens, jongens toch, welk drama maken jullie van FCB. Ik heb nog niet anders geweten dan geruzie #-o . Nu, van mijn ploegske is dit hetzelfde :wink: ik bedoel den A.R.A.G. ( voor de leken, De Gantoise )
Relativeer alles eens, je zal er in ieder geval rustiger van slapen :wink:
PS : We zijn toch beter dan die Brugse boeren :P :P :-D :P
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Brugge? Welk Brugge? Er is maar één ploeg in Brugge, en dat is Cercle. Wij gaan onze stad net verraden :evil:
Dreo en Wee
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 18 dec 2005 22:41
Rijdt met: thompson:Edge

Bericht door Dreo en Wee »

moest cercle ploeg vant stad zijn stonden ze nu waar club stond(daarom nie goed)maar tog beter dan cercle,,,,

weet je waarom dat cercle tegenspeelt om dat nieuwe stadion te bouwen voor club?
Omdat cercle anders meer huur moet betalen en ze zitten al wat krap bij kas
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

blauw en zwart zit in mijn hart =D>
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Dreo en Wee schreef:moest cercle ploeg vant stad zijn stonden ze nu waar club stond(daarom nie goed)maar tog beter dan cercle,,,,

weet je waarom dat cercle tegenspeelt om dat nieuwe stadion te bouwen voor club?
Omdat cercle anders meer huur moet betalen en ze zitten al wat krap bij kas
Als club verhuist wordt het Olympia park een woonwijk (zwembad en stadion weg) en krijgt Cercle ook een nieuw stadion. Bovendien IS Cercle de ploeg van't stad. Overigens speelt Cercle vanaf volgend jaar met het logo van 't stad Brugge op hun trui =D> =D>
Afbeelding
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Dreo en Wee schreef:moest cercle ploeg vant stad zijn stonden ze nu waar club stond(daarom nie goed)maar tog beter dan cercle,,,,

weet je waarom dat cercle tegenspeelt om dat nieuwe stadion te bouwen voor club?
Omdat cercle anders meer huur moet betalen en ze zitten al wat krap bij kas
Wij doen niet ambetant, dat wordt wel zo in gezegd door de flauw-zwarte bestuurders. Zo houden ze de andere problemen iets meer buiten schot.

Het beste zou zijn, dat flauw-zwart het huidige stadion opkoopt en aanpast. Op de vrijgekomen oefenvelden (4) kunnen ze dan een ruime parking maken. Met de vrijgekomen centen kan Stad Brugge dan een nieuw multifunctioneel stadion bouwen te St-Kruis. Multifunctioneel .... omdat nog vele sportclubs aanwezig zijn in het JB stadion.

En op die manier blijven Loppem en Oostkamp gespaard van veel overlast. En dat is er. Ik woon op amper 750 meter van het stadion.
Nog een pluspunt, de groen zone te Loppem blijft.


LEVE CERCLE, DE ENIGE PLOEG VAN BRUGGE!!!!
Gebruikersavatar
jhz37
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 10:56
Rijdt met: Radon QLT Team Fully

Bericht door jhz37 »

absalon schreef:blauw en zwart zit in mijn hart =D>
Hier in de limburg zitten ook blauw en zwart fans =D> =D> =D>
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

echt grappig :lol: :lol: : ploeg speelt slecht: bestuur smijt trainer buiten.

Ik ben wachtende op de eerste club die, als ze slecht presteren: het bestuur ontslaat zichzelf wegens wanbeleid (zij stellen trainers aan)...de supporters smijten alle spelers buiten (zij moeten scoren).

Wie eerst :P
Plaats reactie