Ontslag ferrera , V.D Elst ,Degryse!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Goed andere trainer?

Ja
21
64%
Nee
4
12%
Misschien
8
24%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Dreo en Wee
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 18 dec 2005 22:41
Rijdt met: thompson:Edge

Ontslag ferrera , V.D Elst ,Degryse!

Bericht door Dreo en Wee »

Heb net gezien dat ze alle3de laan ijn uitgestuurd,al van degryse nam hij zelf ontslag,wat mss ook beter is,hou de eer aan jezelf.
Maar ik versta niet wat ze denken te bereiken.
Als er slecht gespeeld word is dat de spelersgroep volgens mij,de trainer zal niet veel kunnen veranderen,lat staan een andere trainer.

De nieuwe trainer zal mss niet zoveel kunnen veranderen maar hoop er toch op,als Club-Fan.. [-o< :wink:
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

als supporter van brugge, vindek dit geen goede zaak... je maakt mij niet wijs dat je met een andere (vrijwel onbekende) trainer plots de resultaten neerzet, op dit moment hebben ze niet echt de spelers daarvoor, of zeg maar gemotiveerde spelers en ze hebben ook niet echt het geluk aan hun kant. Maar schrijf ze nog niet af.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Kvond vooral het transferbeleid slecht :s

Als ge da vergeleek met een club zoals anderlecht.. dan zat Brugge ma wa te prulle..
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Als de spelers niet meewillen mag je de trainer hebben die je wilt, tzal gene bal uitmaken
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

anderlecht? wat hebben die nu laten zien met de spelers dat zij gekocht hebben.

JUIST NIKS vind ik, als je bekijkt wat voor een spelers die daar rondlopen bij rsca dan vind ik dat ze wel 15punten voorsprong mogen hebben of de tweede. Ik heb al meermaals naar rsca gaan kijken( wel bij de bezoekers :lol: ) en geloof me het spel van anderlecht trekt echt op niet veel, de spelers liggen plat voor het kleinste duwke en echt veel laten ze nie zien.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3461
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

absalon schreef:anderlecht? wat hebben die nu laten zien met de spelers dat zij gekocht hebben.

JUIST NIKS vind ik, als je bekijkt wat voor een spelers die daar rondlopen bij rsca dan vind ik dat ze wel 15punten voorsprong mogen hebben of de tweede. Ik heb al meermaals naar rsca gaan kijken( wel bij de bezoekers :lol: ) en geloof me het spel van anderlecht trekt echt op niet veel, de spelers liggen plat voor het kleinste duwke en echt veel laten ze nie zien.
Das t'belgisch voetbal in't algemeen hé. Ik kijk graag naar een voetbalmatch, dat je de match tegenwoordig enkel maar op Belgacom tv kan zien maakt mij niets uit. Ik kijk dan nog liever op Eurosport ofzo naar een match uit de Engelse, Italiaanse of Spaanse competitie.
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

kenny schreef:
absalon schreef:anderlecht? wat hebben die nu laten zien met de spelers dat zij gekocht hebben.

JUIST NIKS vind ik, als je bekijkt wat voor een spelers die daar rondlopen bij rsca dan vind ik dat ze wel 15punten voorsprong mogen hebben of de tweede. Ik heb al meermaals naar rsca gaan kijken( wel bij de bezoekers :lol: ) en geloof me het spel van anderlecht trekt echt op niet veel, de spelers liggen plat voor het kleinste duwke en echt veel laten ze nie zien.
Das t'belgisch voetbal in't algemeen hé. Ik kijk graag naar een voetbalmatch, dat je de match tegenwoordig enkel maar op Belgacom tv kan zien maakt mij niets uit. Ik kijk dan nog liever op Eurosport ofzo naar een match uit de Engelse, Italiaanse of Spaanse competitie.
daar eje idd een punt =D>
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

Kwas toevallig aanwezig tegen roeselare en blijkbaar heeft het feit dat gans het stadium " er zit ene jood in het bestuur " en " degryse butten " riep wel gevolg gehad. Hopelijk aanvaarden ze nu iemand als bvb bossie die wat orde op zaken stellen. Het niveau was echt ondermaats en dat heeft vooral te maken met een slecht transferbeleid. Dat ferrera en franky moeten gaan, das enkel omdat het de wet is in het voetbal, trouwens, persoonlijk denk ik dat ze toch niet echt een meerwaarde betekenen voor deze ploeg.
RSCA-lad
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 20:04
Rijdt met: Trek

Bericht door RSCA-lad »

absalon schreef:anderlecht? wat hebben die nu laten zien met de spelers dat zij gekocht hebben.

JUIST NIKS vind ik, als je bekijkt wat voor een spelers die daar rondlopen bij rsca dan vind ik dat ze wel 15punten voorsprong mogen hebben of de tweede. Ik heb al meermaals naar rsca gaan kijken( wel bij de bezoekers :lol: ) en geloof me het spel van anderlecht trekt echt op niet veel, de spelers liggen plat voor het kleinste duwke en echt veel laten ze nie zien.
Maar we staan toch wel lekker op de tweede plaats, en zijn, in tegenstelling tot onze brugse vrienden, nog niet uitgeteld voor de titel.
Dat t bij Anderlecht ook nog niet zo goed draait, heeft veel te maken met het feit dat zowat de helft van de ploeg nog maar 8 maand met elkaar speelt... Maar er is stillekes aan verbetering te merken.
Ik denk dat de concurrentie blij mag zijn dat t nog niet draait zoals het hoort. t zou anders een nog saaiere competitie worden...
Gebruikersavatar
Daan18
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 09 jan 2006 19:42
Rijdt met: Cube reaction Silver 2006 Reba race X0 gripshift Juicy 7

Bericht door Daan18 »

RSCA-lad schreef:
absalon schreef:anderlecht? wat hebben die nu laten zien met de spelers dat zij gekocht hebben.

JUIST NIKS vind ik, als je bekijkt wat voor een spelers die daar rondlopen bij rsca dan vind ik dat ze wel 15punten voorsprong mogen hebben of de tweede. Ik heb al meermaals naar rsca gaan kijken( wel bij de bezoekers :lol: ) en geloof me het spel van anderlecht trekt echt op niet veel, de spelers liggen plat voor het kleinste duwke en echt veel laten ze nie zien.
Maar we staan toch wel lekker op de tweede plaats, en zijn, in tegenstelling tot onze brugse vrienden, nog niet uitgeteld voor de titel.
Dat t bij Anderlecht ook nog niet zo goed draait, heeft veel te maken met het feit dat zowat de helft van de ploeg nog maar 8 maand met elkaar speelt... Maar er is stillekes aan verbetering te merken.
Ik denk dat de concurrentie blij mag zijn dat t nog niet draait zoals het hoort. t zou anders een nog saaiere competitie worden...
De nagel op de kop!!!

Kzou ma schoon zwijgen als Brugge supporter,nog een beetje en jullie staan in de tweede rij van de rangschikking :lol:

Daan
Plaats reactie