Het systeem Quickstep

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Hans78
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 22:23
Rijdt met: Minerva

Het systeem Quickstep

Bericht door Hans78 »

Wie gelooft, wie niet????

Ik zelf durf het niet te geloven maar ben bang dat het wel
eens waar zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

moet hard zijn de sponsor steeks hier zoveel miljoenen in.... en dan #-o

maar zoiets moet gewoon aan het daglicht komen!!! =D>
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

raketwomanFIE schreef:moet hard zijn de sponsor steeks hier zoveel miljoenen in.... en dan #-o

maar zoiets moet gewoon aan het daglicht komen!!! =D>
of misschien stak de sponsor er pas zoveel miljoenen in nadat hij op de hoogte was van het "waterdichte" systeem?
ik hoop dat ik hier de zieke geest ben nu en niet die wielrenners...
Gebruikersavatar
Hans78
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 22:23
Rijdt met: Minerva

Bericht door Hans78 »

Ik hoop voor de renners dat ze de waarheid spreken als ze alles ontkennen, anders zou het wel eens de spreekwoordelijke druppel kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Waar rook is is vuur, Heb Lefevre altijd maar louchen type gevonden. Hij schoot eerst op Discovery en Ullrich....
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Noem me één toprenner die zuiver rijdt... een fabeltje mijn gedacht, spijtig genoeg :roll:
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

het probleem is: wat moet er gebeuren als nu blijkt dat ook de verhalen rond Lefevre waar zouden zijn.

iedereen maar eens een jaartje schorsen? want niemand zal dan nog geloven dat er ook maar 1 renner clean rijdt
doping toelaten is ook geen optie aangezien er al talloze renners geschorst zijn daarvoor
ik ben in elk geval blij dat ik alleen maar jeugdrenner/kermiscoureur geweest ben #-o
Gulske
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 06:56
Rijdt met: Scott Scale 940

Bericht door Gulske »

Voor mij blijft iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en dit lijkt me ook de gezondste gedachte. Anders is iedereen aan alles schuldig!

Trouwens, het is niet omdat die VTM-gazet een verhaal opdist, dat het ook waar is. Ze noemen zich ook de grootste sportkrant van het land, maar ze kennen enkel volgende sporten: pottenstampen, wielrennen en tennis. Verder enkele sporten die in twee regels behandeld worden, en voilà, ze zijn de grootste sportkrant van het land.

Ik ben benieuwd wie zijn rechtzaken gaat winnen: Lefevre of HLN. Da wordt nog eens spannend.
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Ik snap niet waarom ze die controles niet opdrijven. Het zou de wielersport ook al voor een stuk geloofwaardiger maken.
Gulske schreef:Voor mij blijft iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en dit lijkt me ook de gezondste gedachte.
En meteen ook de meest naïve. :P
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

nebraz M/29j. schreef:Ik snap niet waarom ze die controles niet opdrijven. Het zou de wielersport ook al voor een stuk geloofwaardiger maken.
Gulske schreef:Voor mij blijft iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en dit lijkt me ook de gezondste gedachte.
En meteen ook de meest naïve. :P
Wel dan ben ik ook naief.
Allemaal heel makkelijk om veel te verkondigen.
Al onze topsporters gebruiken dus,niet alleen in het wielrennen.
Ik geloof best dat veel(lees de meeste) op het randje van de wettelijkheid bezig zijn.Maar om dat nu allemaal doping te gaan noemen vind ik te ver gaan.
Iedereen weet dat een topprestatie niet bereikt kan worden op een boterham met chocco.en ook zeker niet na een avondje whisky drinken zoals Fluit Landvis beweerde(en ik kan het weten,ik drink ni anders)
We willen allemaal geloven in een Tom Boonen en een Kim Gevaert,dus zullen hen dan ook maar ineens aan de galg praten?
Plaats reactie