Musseuw bekent doping gebruik

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Jewel schreef:
raketwomanFIE schreef: remember ..? die keer da de leeuw over de streep kwam in paris-roubaix met op zijn schoonst :-? het schuim op zijn bekske!!

JM DEDECKER HEEFT WEER EENS GELIJK!!!!
Ben redelijk zeker dat dat niet Parijs Roubaix was, Zurich denk ik
was dat niet de HEW classic in Hamburg

hij sprint daar toen vanop kop, niemand kwam er nog over, schuim op de lippen...
Gebruikersavatar
Fuzzion
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 08 mar 2004 19:06
Rijdt met: Trek Superfly 9.6

Bericht door Fuzzion »

Heb ergens gelezen dat een van de anonieme getuigen een toppolitici is, dus ja ....
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

Fuzzion schreef:Heb ergens gelezen dat een van de anonieme getuigen een toppolitici is, dus ja ....
Dedecker dus, waarom anoniem blijven??? Je gaat me toch niet zeggen dat Dedecker schrik heeft van Lefevre.
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

Jewel schreef:
Fuzzion schreef:Heb ergens gelezen dat een van de anonieme getuigen een toppolitici is, dus ja ....
Dedecker dus, waarom anoniem blijven??? Je gaat me toch niet zeggen dat Dedecker schrik heeft van Lefevre.
lees eens goed
Een anonieme renner van de huidige Quick.Step-ploeg zegt dat de renners zowel doping als drugs gebruiken
in hln
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

kiwi_x schreef:
Jewel schreef:
Fuzzion schreef:Heb ergens gelezen dat een van de anonieme getuigen een toppolitici is, dus ja ....
Dedecker dus, waarom anoniem blijven??? Je gaat me toch niet zeggen dat Dedecker schrik heeft van Lefevre.
lees eens goed
Ik weet wel dat dedecker geen toppolotieker is, maar ja, sommigen beschouwen hem wel zo, spijtig genoeg.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

ratte schreef:deze bekentenis komt wat laat maar vraagt toch wat moed.....
Ja heel moedig, om na jaren staalhard te ontkennen, even te gaan bekennen omdat je weet dat alles binnen enkele uren zwart op wit van de persen gaat rollen (cfr. mail van WvdH die in de handen van een journalist viel).
Daar moet je ballen voor aan je lijf hebben (of is het dan toch zo dat die verschrompelen van al dat spul?)
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Beny schreef:
den mountenbiker schreef:Volgens mij gaat er nog veel meer uitkomen
in het wieler milieu....
meer zeg ik daar niets van
daarom dat ik altijd achteraan sta in de uitslag op marathons :-? :wink:
Je zegt dat al lachend, maar...
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

W.Mees schreef:
ratte schreef:deze bekentenis komt wat laat maar vraagt toch wat moed.....
Moed ? :roll: Hoopt hij nu op symphatie, na jaren van ontkenning ? Gelooft nu nog iemand dat hij enkel het laatste jaar doping nam ? :roll:
Gelooft nog iemand dat Lefevere het niet wist van zijn goed vriend Johan ? Van VDB ? #-o

Net nu Boonen het wielrennen weer ontzettend populair gemaakt heeft in Vlaanderen, wat is het volgende ?
B. aan de coke?
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

ivo schreef:(cfr. mail van WvdH die in de handen van een journalist viel).
Wet er iemand wat er juist in die mail staat?
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

ivo schreef:
ratte schreef:deze bekentenis komt wat laat maar vraagt toch wat moed.....
Ja heel moedig, om na jaren staalhard te ontkennen, even te gaan bekennen omdat je weet dat alles binnen enkele uren zwart op wit van de persen gaat rollen (cfr. mail van WvdH die in de handen van een journalist viel).
Daar moet je ballen voor aan je lijf hebben (of is het dan toch zo dat die verschrompelen van al dat spul?)
Sorry, maar dat vind ik net niet! Ge hebt pas ballen aan uw lijf als ge à la meirheaghe of berden direct durft toegeven dat ge iets mis hebt gedaan, die mannen verdienen mijn respect. Museeuw daarentegen dat vind ik maar zwakke paté wat hij doet. Pas op begrijp mij niet verkeerd, hoe hij altijd de muur van Geeraardsbergen op knalde met zijn geweldige bandana met zijne leeuw erop dat vond ik geweldig. En ik was ook een van de 1000en wielerfanaten die luid vloekte toen hij plat reed in de laatste km van parijs-roubaix.

Maar ik ben er van overtuigd dat hij nooit iets had gezegd als die mail niet zou uitgelekt zou zijn. Wat hem betreft hoefde dat nooit iemand te weten gekomen zijn. Dus echt moedig is dat niet, hij had de keuze of via de krant via anderen of via hemzelf... Toen hij pas met zijn rug tegen de muur stond, sprak hij pas en dat vind ik niet schoon van hem. Hij heeft mij zwaar ontgoocheld...
Laatst gewijzigd door Ramboke op wo 24 jan 2007 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie