Musseuw bekent doping gebruik

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

hehehe =D> =D>
nice filmke
is da van Helmut Lotti ??
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

raketwomanFIE schreef: Boonen als belofte was een goede renner maar niet den besten ( altijd in de eerste 5 is net niet de besten)
en plots komt hij daar als prof iedereen eraf rijden..... #-o mmuummuumuu [-X


dat het maar snel 19u is mss hebben ze nog bekentenissen hoho
Dat wil nu volgens mij ook niets zeggen hé, het is best mogelijk dat een jong talent zich pas écht ontplooid onder de juiste begeleiding, dat je hier automatisch dopinggebruik moet uit afleiden vind ik er toch over.

Bijna iedere renner heeft een bekwame trainer nodig als vertrouwenspersoon, steun op moeilijke dagen, om bevesteging van vorm van te krijgen na een intensieve trainingsperiode, om tactiek uit te stippelen vlak voor een wedstrijd, ...

Nys heeft zo iemand, en ook Filip Meirhaeghe heeft zo iemand (uit zijn boek kan je afleiden dat hij de aanwezigheid en het vertrouwen van zijn trainer héél erg nodig heeft), dus kan het evengoed zijn dat Tom Boonen de juiste persoon is tegen gekomen om van "net niet" naar "net wel" over te gaan.

Ik ben nu niet onmiddellijk een Boonen fan hoor, maar hopelijk zal de tijd uitwijzen wie "schuldig" is in het wielerwereldje.
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

boonen is altijd al een krachtpatser geweest, as ge die zijn test bekijkt dan valt ge achterover qua wattage en uithouding. en ondaks alles blijf ik kijken naar de sport, addicted :P
Plaats reactie