W.K Veldrijden Hooglede-Gits

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Wellens,gebroken pols!!!!
Fiets daar mee seg.
jammer jammer jammer.
Daar gaan zijn laatste crossen.
Miljaar
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

Rock Rider schreef:juust een interview gezien met Wellens! Amaai, wat een "blaze"...

"ik was de beste! Die titel was voor mij, daar ben ik 100% zeker van. De titel is vandaag naar de verkeerde gegaan." ](*,)

Amaai zunne, gun je collega-belg toch eens iets! #-o


Juust ook gehoord dat Wellens zijn rechterpols gebroken is. Toch wel chapeau dat hij verder gereden heeft, maar die uitspraken apprecieer ik toch niet... [-X
Dat zijn nu eenmaal de belgen, altijd tegen elkaar ipv met elkaar #-o
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

Rock Rider schreef:juust een interview gezien met Wellens! Amaai, wat een "blaze"...

"ik was de beste! Die titel was voor mij, daar ben ik 100% zeker van. De titel is vandaag naar de verkeerde gegaan." ](*,)

Amaai zunne, gun je collega-belg toch eens iets! #-o


Juust ook gehoord dat Wellens zijn rechterpols gebroken is. Toch wel chapeau dat hij verder gereden heeft, maar die uitspraken apprecieer ik toch niet... [-X
tja hoe zou je zelf zijn op de moment zelf, ik versta het volledig wat em zegt
Gebruikersavatar
lovelygirl
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 18 apr 2006 14:25
Rijdt met: Cube acid 2006, Magura HS11, Rockshox J3
Contacteer:

Bericht door lovelygirl »

okay, het is misschien teleurstellend voor Bart, maar dan mag je nog niet zo reageren ... ! Op dat punt is hij wel wat in men achting gezakt en ik ben altijd al supporter geweest voor het Fidea Cycling Team! Maar Bart, kan na deze uitspraak toch wat minder op mijn steun rekenen. Ik dacht dat hij op dat punt wel wat slimmer was! Na wat hij heeft meegemaakt mag hij diep teleurgesteld zijn, maar dan nog zou hij eerst even moeten denken vooraleer hij iets luidop zegt!

Erwin heeft voor mijn part verdient gewonnen! Na die valpartijen, ... Nu ja .. kan eigenlijk ook niet anders als je supportert voor Fidea. :D

Wel ook erg voor Richard Groenendaal! Die man was echt op weg naar de overwinning maar door die spijtige val :s jammer maar dat is helaas cross!

Maar we mogen eigenlijk nog een andere belg ook niet vergeten hé! Kevin Pauwels! Eerstejaars prof en wat voor een prestatie heeft hij daar neergezet?? Knap 5de!
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

Erwin Vervecken heeft zelf ook eens zulke dingen gezegd over Mario De Clercq. Ik begrijp dat wel, de teleurstelling moet enorm zijn zo net na de wedstrijd.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

voor zoveel ik gezien heb een mooi cross'ke. ik heb me goed vermaakt voor de tv. :lol: Hoewel het niet echt grappig is dat ze hard onderuitgaan.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Nazgul schreef:
Rock Rider schreef:juust een interview gezien met Wellens! Amaai, wat een "blaze"...

"ik was de beste! Die titel was voor mij, daar ben ik 100% zeker van. De titel is vandaag naar de verkeerde gegaan." ](*,)

Amaai zunne, gun je collega-belg toch eens iets! #-o


Juust ook gehoord dat Wellens zijn rechterpols gebroken is. Toch wel chapeau dat hij verder gereden heeft, maar die uitspraken apprecieer ik toch niet... [-X
Dat zijn nu eenmaal de belgen, altijd tegen elkaar ipv met elkaar #-o
Letterlijk en figuurlijk :-?
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

Wouter schreef:Je kon op tv meeluisteren naar het boegeroep naar Groenendaal (en de andere Nederlanders, en wss ook naar de buitenlanders) [-X
Hoe is dat nu toch mogelijk...
inderdaad jammer, wree jammer. Groenendael is ne symphatieke vent ...heb daar een klappeke meegedaan op een bevoorrading tijdens de 100 km van Vielsalm: ook daar kreeg hij beledigingen naar zijn hoofd geslingerd :evil:

wk zelf niet gezien...alleen de samenvatting: belgen vallen als vliegen, gelukkig wint Vervecken dan nog. Wel heel jammer voor zowel Nys als Wellens :( . Maar dat is nu eenmaal sport
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Maar jongens toch,ik vind het wel normaal hoor.
Moment van opperste frustratie.
Maakt het maar mee he.
En Belgen tegeneen rijden????
In een wereldkampioenschap is het allen tegen elkaar.Daar geef je niets weg.
Gebruikersavatar
Fry
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: do 24 okt 2002 21:45

Bericht door Fry »

Dat boegeroep, een groot deel van de toeschouwers op een cross is marginaal zuipend camping volk met de mentale instelling van een 5 jarige.
Plaats reactie