Lefevre 30 jaar doping?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Lefevre 30 jaar doping?

Bericht door Rock Rider »

Amaai, daar gaan het wielrennersmilieu weer...

De zogezegde "redder" van de wielersport blijkt volgens het Laatste Nieuws zelf een aanzetter tot doping zijn...
Heb deze middag het artikel gelezen en indien de getuigenissen waar zijn, amaai zunne!
De wielerwereld moet voor de zoveelste keer een zware klap incasseren... #-o
Gebruikersavatar
Jewel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 apr 2005 08:42
Rijdt met: Granvile XC-M

Bericht door Jewel »

Ik wil het ze nog altijd zien bewijzen hoor. Het is volgens mij niet moeilijk om met anonieme getuigen af te komen. die verhalen kun je alleszins niet checken en je kan alles wel op een bepaalde manier laten klinken. Het is toch wel vreemd dat er altijd gezegd wordt dat er doping wordt genomen maar aan de dopingcontroles ontsnappen ze wel altijd.

Het ergste van al vind ik nog Dedecker die dan komt vertellen dat hij alles toch al wist en verteld heeft, terwijl we van zijn verhaaltjes net voor de verkiezingen ook nog niets concreets gezien hebben (weet je nog: iemand binnen de wielerbond, ik wil het nog eens zien).
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Och da dekt elkaar toch allemaal in ;)

Da ze gwn iedereen laten pakken.. theeft toch geen zin
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Lefevre 30 jaar doping?

Bericht door i-Mac »

Rock Rider schreef:Amaai, daar gaan het wielrennersmilieu weer...

De zogezegde "redder" van de wielersport blijkt volgens het Laatste Nieuws zelf een aanzetter tot doping zijn...
Heb deze middag het artikel gelezen en indien de getuigenissen waar zijn, amaai zunne!
De wielerwereld moet voor de zoveelste keer een zware klap incasseren... #-o
Over andere sporten waar nog meer geld in omloop is (voetbal, tennis, enz...) horen we nooit iets. Waarmee ik niet wil zeggen dat er niets gebeurt in het wielrennen. Ik maak me geen illusies.
Gebruikersavatar
lastigen
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 07 dec 2006 19:50
Rijdt met: thompson

Bericht door lastigen »

ik weet niet precies wat er verteld is maar laten we toch eens onze kampioenen beschermen ze doen het toch ook in andere landen dus waar zouden wij ons dan druk in maken.

op de olyp spelen hebben ze toch ook die hardlopers van griekenland beschuldigd en wat is er van gekomen ;;;;;;; heel griekenland stond als één blok achter hun atleten daar moeten wij nog veel van leren.

en hebben ze iets genomen en kunnen ze het dan nog bewijzen ( niet van diene prietpraat) dan moet er een sanctie zijn maar ook niet te hard zoals dat die minister van bleeterij wil hebben je weet wel........ bertje van de spirit :^o
Gebruikersavatar
meatball
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:41
Rijdt met: koga miyata x runner

Bericht door meatball »

Jewel schreef:Ik wil het ze nog altijd zien bewijzen hoor. Het is volgens mij niet moeilijk om met anonieme getuigen af te komen. die verhalen kun je alleszins niet checken en je kan alles wel op een bepaalde manier laten klinken. Het is toch wel vreemd dat er altijd gezegd wordt dat er doping wordt genomen maar aan de dopingcontroles ontsnappen ze wel altijd.

Het ergste van al vind ik nog Dedecker die dan komt vertellen dat hij alles toch al wist en verteld heeft, terwijl we van zijn verhaaltjes net voor de verkiezingen ook nog niets concreets gezien hebben (weet je nog: iemand binnen de wielerbond, ik wil het nog eens zien).
maar van die klacht van levere en boonen heb ik ook niets meer gehoort [-X
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

Op den tv dat journalistje gezien die het artikel geschreven heeft. Hoewel ik zelf nog groen achter de oren ben vind ik dat die kerel totaal geen ervaring uitstraalt. Hij staat daar gelijk den eerste de beste jonge snotter die zich (denkt) bewezen te hebben en nu hoopt op talrijke jobaanbiedingen ed. Die kerel heeft een "air" van hier tot aant gat van de wereld. Ik heb zo mijn twijfels of alles wel klopt. Zo had hij bv idd moeite kunnen doen om de desbetreffende kliniek op te zoeken waar lefevre werd opgenomen. Anonieme getuigen vinden is toch o zo simpel, maar namen zijn er weeral niet.
Ik vrees dat het wel eens anders zou kunnen zijn, en dat hij zal mogen zoeken achter manier om die schadeclaims te betalen...

En De Dekker heeft er zich ook al weer mee gemoeid. Om het met de correct beschrijving van Lefevre te zeggen die HOER zou beter zijn bakkes houden en zich bezig houden met het zoeken achter een manier hoe hij zijn irritante zieltje van de wereld kan helpen...
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

thomatchef schreef:Op den tv dat journalistje gezien die het artikel geschreven heeft. Hoewel ik zelf nog groen achter de oren ben vind ik dat die kerel totaal geen ervaring uitstraalt. Hij staat daar gelijk den eerste de beste jonge snotter die zich (denkt) bewezen te hebben en nu hoopt op talrijke jobaanbiedingen ed. Die kerel heeft een "air" van hier tot aant gat van de wereld. Ik heb zo mijn twijfels of alles wel klopt. Zo had hij bv idd moeite kunnen doen om de desbetreffende kliniek op te zoeken waar lefevre werd opgenomen. Anonieme getuigen vinden is toch o zo simpel, maar namen zijn er weeral niet.
Ik vrees dat het wel eens anders zou kunnen zijn, en dat hij zal mogen zoeken achter manier om die schadeclaims te betalen...

En De Dekker heeft er zich ook al weer mee gemoeid. Om het met de correct beschrijving van Lefevre te zeggen die HOER zou beter zijn bakkes houden en zich bezig houden met het zoeken achter een manier hoe hij zijn irritante zieltje van de wereld kan helpen...

Ik denk niet dat kranten zo maar artikels gaan laten verschijnen. OK, ze zullen het wel met een vleugje dramatiek brengen, maar ze zuigen het niet uit hun duim. dat er al jarenlang doping gebruikt wordt, is een open deur intrappen. En dat er een "omerta" is in de wielersport, is ook niets nieuws. Juist daarom dat velen anoniem getuigen. Hoe zou je zelf zijn.

En waarom is Dedecker een hoer? Omdat hij zich durft te roeren? Hij zal wel voor een deel de sportwereld kennen.

Dat er iets moet gebeuren, is een feit. Maar dan in ALLE sporten, ook die waar len nu de potjes angstvallig gedekt houdt (voetbal en tennis om er 2 te noemen bij naam).
plonsita
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 21:21
Rijdt met: Uw Ma !

Bericht door plonsita »

En denk vooral aan het volgende : Lefevre dreigt met een rechtzaak.

maar een rechtzaak maakt alles openbaar....dus Lefevre zal NOOIT een rechtzaak beginnen....

Zeker nu zijn vriendjes voor cassatie zijn gegooid.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

De Decker heeft gewoon gelijk, Lefevre heeft de voorzet gegeven door zo heftig te reageren op de uitspraken van hem. Als hij niks te vrezen had zou hij zo niet reageren destijds gezien JM geen namen genoemd had. Die journalist heeft er gewoon zijn hoofd tegen gezet en bingo :lol: :lol:
Plaats reactie