Een moeilijke vraag over samenwonen aan 18jaar

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Samenwonen aan 18?

ja
9
13%
nee
59
87%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Dreo en Wee
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 18 dec 2005 22:41
Rijdt met: thompson:Edge

Een moeilijke vraag over samenwonen aan 18jaar

Bericht door Dreo en Wee »

Ik ben bijna 19,ik heb een relatie van een maand en een beetje met een lief meisje.
We zouden willen samenwonen in de zomer,is dit te vroeg?
Wat als het fout afloopt?

Wat raad?Heeft iemand dat hier gedaan?Hoe is het afgelopen

grtz
Laatst gewijzigd door Dreo en Wee op vr 19 jan 2007 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

een maand is nog nie echt lang hé, maar as ge zegt tegen de zomer das nog een maand of 6, dus dan zult ge al wa meer weten over elkaar of het echt klikt of niet. van mij zou ge het zeker mogen proberen :wink:
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

Na een maand over samenwonen praten, amai.

Kunt het proberen he, als ge 24 uur op ne dag op elkanders neus moet kijken zal je rap weten hoe de vork aan de steel zit :wink:
Dreo en Wee
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 18 dec 2005 22:41
Rijdt met: thompson:Edge

Bericht door Dreo en Wee »

werken moet ook gebeuren he :wink:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Eerst en vooral moet je zorgen dat je elkaar inderdaad goed kent. Het nu en dan samen zijn, of het hele dagen samen zijn en dan weer naar huis gaan bij mama en papa is heel wat anders dan samenwonen.

Bij het samenwonen geniet je inderdaad van elkaar, maar leer je ook kanten kennen van de ander die je minder apprecieert. Als je relatie nog niet sterk genoeg is, dan kan die stuk lopen op die kleine soms enerverende kanten. Enkel als je elkaar door en door kent, dan kijk je daar over.

Ik zou zeker niet te vlug over gaan tot het samen wonen. Zorg eerst dat je elkaar echt wel wreed goed kent en ga dan pas over tot samen wonen. Erover praten kan volgens mij wel, maar het effectief doen?

Het is ook zo dat je, indien je nu gaat samenwonen, en dan binnen een paar maanden uit elkaar gaat, de slag echt wel groot zal zijn. Jullie zijn beiden nog heel jong en als je daarna dan nog een nieuwe relatie begint, je heel weigerachtig zal staan ten opzichte van de relatie...

Trouwens al eens gedacht hoe je het samenwonen op die leeftijd gaat bekostigen?

Let op, ik vind het geweldig dat je een zeer toffe meid hebt leren kennen die je enorm graag ziet en omgekeerd... Maar denk toch maar eens goed na... :wink:
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Helemaal met eens je ''Rock Rider''
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Ik was ook 18j toen ik ging samenwonen, wij waren al wel iets langer samen.
We zijn blij dat we die stap gezet hebben maar als ik van u was zou ik toch goed nadenken want het kost veel geld. Je kan beter nog wat langer wachten en goed sparen. :wink:
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

het feit dat je die vraag steld op het forum is bewijs genoeg om zeker niet samen te gaan wonen.

wacht nog een paar maand, de lief meisje zal dan misschien al zo lief niet meer zijn (grapje he) .

wacht nog een paar jaar
Gebruikersavatar
Core
Mountainbiker
Berichten: 487
Lid geworden op: za 29 mei 2004 17:40
Rijdt met: Canyon Torque FRX 9.0
Contacteer:

Bericht door Core »

gaat is een weekend er op uit
of gaat is paar dagen bij mekaar slapen
na een week weet ge wel wa ge in de kuip hebt ;)
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

bwa kijk ik kende mijn vrouw pas 1 maand en we dachten al aan kinderen samen wonen enz nu ben ik 27,en 6 jaar getrouwd en heb http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=31911

het is gewoon proberen .
Laatst gewijzigd door kiwi_x op zo 21 jan 2007 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie