Saddam breekt record trampoline !!!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Saddam breekt record trampoline !!!

Bericht door »

Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

#-o
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

deze had ik nog niet gezien

:bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

grappig :lol:
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Eiglijk ni... Nu ist een martelaar, zeker omdat ze het gedaan hebben terwijl hij nog aant bidden was. Ik denk dat ze hem beter eerloos hadden laten wegkwijnen in een cel. Ik vrees dat zo'n dingen enkel het extremisme gaan aanwakkeren.
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

Hubertje schreef:Eiglijk ni... Nu ist een martelaar, zeker omdat ze het gedaan hebben terwijl hij nog aant bidden was. Ik denk dat ze hem beter eerloos hadden laten wegkwijnen in een cel. Ik vrees dat zo'n dingen enkel het extremisme gaan aanwakkeren.
Vooral het x-treme trampoline jumpen dan :lol:
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

ze hadde hem moeten stenigen of laten kapotgaan in een kleine cel met enkel water en brood. Dat die lul ook eens afgezien heeft, maarnee. Ze moeten hem gewoon ophange. :evil: Hij heeft niets geleden tegenover de slachtoffers die hij allemaal gemaakt heeft.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

daelman schreef:ze hadde hem moeten stenigen of laten kapotgaan in een kleine cel met enkel water en brood. Dat die lul ook eens afgezien heeft, maarnee. Ze moeten hem gewoon ophange. :evil: Hij heeft niets geleden tegenover de slachtoffers die hij allemaal gemaakt heeft.
Bwa, niks geleden, gewoon opgehangen ...

Ik denk toch dat je er redelijk licht overgaat, als je bij een ophanging toevallig de pech hebt dat je nek niet onmiddellijk breekt (of je hoofd eraf komt, zoals naar 't schijnt bij een broer of neef van Saddam), dan is dit volgens mij toch niet onmiddellijk dé leukste manier (what's in a name ?) om te gaan hoor.
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

damn mensen met teveel tijd zeg ik dan #-o
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Rikske schreef: Ik denk toch dat je er redelijk licht overgaat, als je bij een ophanging toevallig de pech hebt dat je nek niet onmiddellijk breekt (of je hoofd eraf komt, zoals naar 't schijnt bij een broer of neef van Saddam), dan is dit volgens mij toch niet onmiddellijk dé leukste manier (what's in a name ?) om te gaan hoor.
Die kans is nihil. Als het door verstikking gebeurd duurt het hooguit 1minuut.
Plaats reactie