Welke was je kortste rit ooit?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Hans78
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 22:23
Rijdt met: Minerva

Bericht door Hans78 »

Vandaag op den tt van aarschot.
Na 16 km zadelbreuk en terug naar den auto.
Gebruikersavatar
P€T€R
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 18:41
Rijdt met: Granville

Bericht door P€T€R »

Ik weet ni juist hoelang dat al geleden is (ik denk een jaar of 2). In Herentals. Na het inschrijven vertrekken we, maar na 150m ondekt mene maat da zenen derailleur bevrozen is (het was toen putteke winter). Terug naart vertrek gegaan en nog een poging gedaan om da ding terug te doen werken, maar tmogt ni baten.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

eergisteren trainen met de koersfiets, 20 meter "psssssssssssst" hopla. De goesting was direct over :roll:

ook nog een TT vorig jaar in de sneeuw, 200 meter voor de inschrijving prijs, zo plat als een vijg :roll:

oja, ik ben allergisch voor binnenbanden, vooral die platte
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

1 november een jaar of vier geleden: ingeschreven, op de fiets om te starten, 30 meter ver en body naar de kl.ten.

Vandaag tegengekomen: rit gedaan met koersfiets en platgevallen op 300 meter van mijn deur (was wel op de terugrit gelukkig)
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Vorig jaar 45min met de auto naar Tongeren om daar de bloso route te rijden en bij het uitpakken vaststellen dat ge uw schoenen vergeten zijt.
Gebruikersavatar
P€T€R
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 18:41
Rijdt met: Granville

Bericht door P€T€R »

sleery schreef:1 november een jaar of vier geleden: ingeschreven, op de fiets om te starten, 30 meter ver en body naar de kl.ten.
Da doe me der aan denken. Ooit ook is na 200m moeten teruggaan naart vertrek omdat menen maat zijnen body bevroren was (merk de gelijkenis me men vorige post :lol: en twas dezelfde maat ja #-o ) Ge vraagt u waarschijnlijk af hoe geraakt ge 200m ver als uwen body bevroren is, maar twas naar beneden :wink: . We hebben die tocht toen wel nog gereden, dus ni echt korste tocht ooit. Aant vertrek gevraagt of ze ons konden verder helpen, dan hebben ze ons daar in de kleedkamer gestoken en hebben we da wiel daar op de chauffage gelegd. Na nen tijd wast terug in orde :-D . We waren toen trouwens ni de enige me da probleem want wa later kwamen er nog twee binnen me een wiel :lol:.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

tt van Jabbeke enkele jaren terug. Na een km of 10 bevroren body en niet meer goe gekregen. (set mavic wielen van 3 maand oud #-o )
mtb_jonas
Mountainbiker
Berichten: 530
Lid geworden op: za 04 nov 2006 13:32
Rijdt met: thompson razor zoom

Bericht door mtb_jonas »

ik 250 m of zo , ik was zodanig gefasineerd naar iets aan het kijken , dat ik gewoon de dijk binnen reed op 250m van mijn huis

balans : gebroken pols en gebroken helm
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

mtb_jonas schreef:ik 250 m of zo , ik was zodanig gefasineerd naar iets aan het kijken , dat ik gewoon de dijk binnen reed op 250m van mijn huis

balans : gebroken pols en gebroken helm
Wat zou dat geweest zijn :roll: :wink:
Gebruikersavatar
Jakke
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 17 nov 2002 16:48
Rijdt met: http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko&ob=av2n

Bericht door Jakke »

Ik denk dat ik de prijs van" kortste rit ooit" win .
Ik heb het namelijk gepresteerd om 0 km te rijden ,
zelfs niet aan de start geraakt.

Bij het uitladen van de fiets op één of andere TT ,
gemerkt dat ik mijn voorwiel niet bij had #-o #-o ,
dus terug inladen (met vuur rode kaken) en naar huis.
(wiel stond nog tegen gevel van mijn huis)
Plaats reactie