Welke was je kortste rit ooit?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Welke was je kortste rit ooit?

Bericht door Flip FSR »

Titel is duidelijk denk ik :drunk:

Mijn kortste rit ooit was twee weken geleden. We reden naar de Ardennen om een GPS toerke te gaan doen.
Om 08u30 vertrokken om ginder om 10u aan te komen. Vertrokken vanaf de parkeerplaats en na exact 1.2km rij ik in een glasscherf met een snee van 3cm op het loopvlak tot gevolg. Te voet terug, alles terug inladen en weer 1.5u naar huis sjezen.
Samenvatting: 3u in de wagen, 10min op de bike :drunk: #-o #-o
Les getrokken: Vanaf toen ligt er steeds een nieuwe buitenband en CO2 patronen (tubeless hé) in mijn tas, 't zal me niet meer gebeuren :evil:
:wink:
Laatst gewijzigd door Flip FSR op zo 12 nov 2006 15:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

:lol: ken datte ,heb het ook voorgehad .
#-o maar wel op 6km van mijn deur ,was vertrokken voor een toer op de baan met de mtb.

:evil: das om uw blote k***en op te eten hé :lol:
Gebruikersavatar
speedfreak
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 30 jul 2005 19:20
Rijdt met: cannondale caad5 team marta sl

Bericht door speedfreak »

Mijn korste rit was vorig jaar in As, had de verkeerde schoenen bij. Spd ipv time plaatjes, geen meter gereden dus, zoiets stom doe je maar 1 keer.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

Mijn kortste tocht was de rode route in Theux, 9 km met de fiets en 6 km terug te voet.
Eén of andere boer was bezig met zijn haag te knippen naast de pad, ik vrolijk daarlangs, mij van geen kwaad bewust. De boer gaf mij nog ne vriendelijke 'bonjour'.

Even verder stond ik stil, mijn 2 banden waren doorzeefd met doorekes. Ik had één reserveband mee en plakgerief was ik vergeten. Terug dus. Toen heb ik mijn lesje wel geleerd. Balans: 2,5 uur gereden met de wagen, halfuurtje gefietst, twee binnenbanden om zeep. :roll:

Nu neem ik steeds 2 nieuwe binnenbanden mee én plakgerief, zeker in de Ardennen. En ik heb een lichte fobie ontwikkeld voor hagen en snoeien. :wink:
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

50m, vorig jaar. Kom uit mijn garage en rij de straat op. Op het einde van de straat begint het water te gieten... Direct weer naar binnen. Ben dan van miserie 1,5u op mijn rollen gekropen.
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

bij mij op een toertocht op 200 m van men deur, na een kleine modderstrook kreeg ik ineens mega last van chainsuck, twas gedaan met rijden dan :(
Gebruikersavatar
Nico
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 20 okt 2003 12:44

Bericht door Nico »

TT Mol vorig jaar. Zadelbreuk na 1 Km en gedaan met spelen.
Gebruikersavatar
philcore
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 13:21
Rijdt met: Canyon AL9.0
Contacteer:

Bericht door philcore »

Ben eens een rit gaan doen in de ardennen. Het was ijskoud buiten. Na een goede 100meter mis ik de bocht. Een beekje in met ijswater (ben eerst nog door het ijs gegaan).
Direct omkeer gemaakt en in de auto proberen op te warmen.

Maar de week erna stonden we er weer. :wink:
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

tot naar bouillon rijden +- 2u auto, daar de fietesen uitladen, en dan zien da ik mijn mtb schoenen niet mee had #-o , toch zonder geprobeert maar op egg beaters valt echt ni te rijden met gewone schoenen. :evil:
dan maar terug naar huis #-o
Gebruikersavatar
EL_NOPPES
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: za 29 jul 2006 22:41
Rijdt met: Wilier Solitario, Zhi Z1 (trial)

Bericht door EL_NOPPES »

250 meter ofzo iets vorig jaar
we vertrokken, eerste greppel =>kaderbreuk, teruggekeerd en nog 5 km gaan lopen in de bossen
Plaats reactie