Gamers

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

==>Andy<== schreef:
THE BEAST schreef:
MARTINI schreef:Speelt er hier iemand MOHAA (medal of honor: allied assault) ???
Ik probeerde counter-strike maar speeld edan weer eens MOHAA en vond het eigenlijk veel leuker en mijn vraag was of er hier nog MOHAA speelden? en kunnen we dan eens samen spelen?

yep,

als ik dan eens moha speel is het niet online
(dat gaat niet crack é)

gr

THE BEAST

Jawel Beast! Da lukt wel ;)

Contact me if you want to know :wink:

nu voor de moment zal dat niet nodig zijn mijne pc moet ne c format ondergaan #-o

gr

THE BEAST
TZB
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 07 apr 2006 12:18
Rijdt met: Cube Ltd Team 2007; Reba SL 100

Bericht door TZB »

==>Andy<== schreef:
TZB schreef:
AndyB schreef:da's waar ik speel best wel goed in Battlefield 2, maar ben een wandelende schietschijf in CS #-o
Ik ben me uiteindelijk ook aan het verdiepen in BF2 (1.3)....laat ns weten als je on-line bent....ik speel als AUA-TZB.
Altijd bereid om zaken bij te leren :-D

Aha! Nog ne Vattlefield soldier! :lol:

heb je toevallig Xfire?
Geen xfire, wel msn....tzb@telenet.be
Vanavond ben ik zeker op BF2....waarschijnlijk op NSA (night stalker assault) server.
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

kheb weer eventjes MOHAA gespeelt en het is altijd hetzelfde! Ik heb norton antivirus en Ad-aware se personal en tochblijf ik daar allerlei problemen aan overhouden! Hoekomt dit altijd?? ik hoor hier nimand anders over klagen?
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

MARTINI schreef:kheb weer eventjes MOHAA gespeelt en het is altijd hetzelfde! Ik heb norton antivirus en Ad-aware se personal en tochblijf ik daar allerlei problemen aan overhouden! Hoekomt dit altijd?? ik hoor hier nimand anders over klagen?
Ge MOET u firewall, popup killer alsook u antivirus afleggen
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

afleggen??? #-o uw leg me dat eens uit?
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

kben mij voor de moment aan het verdiepen in Counterstrike: Condition Zero, is ook nog es machtig om te doen :wink:


@Martini: meestal krijg je connection time outs bij het verbinden van een server, omdat je antivirus systeem waaronder ook je firewall de verbinding onderbreekt, hij ziet dat als een indringende verbinding.

Dus wat moet je doen? Sluit de automatische bescherming van je antivirus af, alsook je firewall en je kunt gamen.
Gebruikersavatar
MARTINI
Mountainbiker
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 24 apr 2005 09:22
Rijdt met: Alan, Trek, Empella, Scatto, Giant
Contacteer:

Bericht door MARTINI »

maarw at ik dom vand aan counter strike is dat je als je dood bent moet wachten tot de game gedaan is om te herbeginnen!
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

MARTINI schreef:maarw at ik dom vand aan counter strike is dat je als je dood bent moet wachten tot de game gedaan is om te herbeginnen!
Niet als je het speltype Deathmatch of Team deatmatch neemt e :wink:
Beta
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 02 feb 2005 16:25
Rijdt met: Cannondale Taurine, Cannondale SE2000, Pinarello Prince, Cannondale CAAD3 road

Bericht door Beta »

Ik speel op PSP. Een aantal spelletjes die ik heb: Outrun 2006, Colin McRae, NFS MW, Burnout Legends, GTA, The Sims (2, geloof ik; laatste versie in ieder geval).
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

Wie zin heeft om Counterstrike: Condition Zero te spelen voeg me maar toe op: J1mStr33t
Plaats reactie