Eetgelegenheid

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

Eetgelegenheid

Bericht door Action-Man »

Hierbij zou ik aan de mensen die rond de koppenberg of in de buurt van Oudenaarde wonen het volgende wil vragen:Wij zijn van plan om dit jaar met de racefiets eens de verplaatsing naar de koppenberg te doen. aangezien dit voor ons en reis is van 15o klm.zouden we na de beklimming van de koppenberg daar in de buurt en spaghetti of en andere snack willen eten.graag zou ik enkele suggesties krijgen van bikers in de buurt. die me en zaak kunnen aanbevelen waar we goed zijn kwa kwaliteit en prijs. Dank bij voorbaat.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Eetgelegenheid

Bericht door i-Mac »

Action-Man schreef: zo 02 mei 2021 17:38 Hierbij zou ik aan de mensen die rond de koppenberg of in de buurt van Oudenaarde wonen het volgende wil vragen:Wij zijn van plan om dit jaar met de racefiets eens de verplaatsing naar de koppenberg te doen. aangezien dit voor ons en reis is van 15o klm.zouden we na de beklimming van de koppenberg daar in de buurt en spaghetti of en andere snack willen eten.graag zou ik enkele suggesties krijgen van bikers in de buurt. die me en zaak kunnen aanbevelen waar we goed zijn kwa kwaliteit en prijs. Dank bij voorbaat.
Het centrum van de Ronde van Vlaanderen heeft een zeer goede eetgelegenenheid. In het Peleton café kan te terecht voor wat lekkers. Ik kan het aanraden.

https://crvv.be/wp-content/uploads/2020 ... sie-33.pdf
jonathan.bil89
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 14 jun 2021 10:37

Re: Eetgelegenheid

Bericht door jonathan.bil89 »

Oh cool! Thanks for the info! I will know this place now.
Plaats reactie