MAG TOE

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Plaats reactie
zaskar72
Mountainbiker

MAG TOE

Bericht door zaskar72 »

Zijn er hier nog mensen die de chatfunctie op de site van CANYON niet meer kunnen gebruiken ?

Voorheen kon ik deze functie openen en chatten met hun. Nu gaat dit niet meer...
Laatst gewijzigd door zaskar72 op wo 27 mei 2020 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Free_ltd
Mountainbiker

Re: canyon chat

Bericht door Free_ltd »

Wat doet hij en wat doet hij niet? Mss is uwe Java niet up to date moesten ze daar nog mee werken.
zaskar72
Mountainbiker

Bericht door zaskar72 »

Tja ik klik op de chatfunctie en dan komt er even LOADINg en dan een wit kadertje waarin ik niets kan typen of doen daar stopt het dan …

Hoe kan ik JAVA updaten ?

Ik heb internet explorer daar doe ik al jaren alles mee en is heel gemakkelijk in gebruik dus ligt het dan daaraan ?
Luhmann
Mountainbiker

Bericht door Luhmann »

internet explorer zou wel kunnen, dat begint ondertussen bejaard te worden. Misschien eens proberen met Chrome of Firefox of vanop een telefoon of tablet?
zaskar72
Mountainbiker

Bericht door zaskar72 »

Luhmann schreef:internet explorer zou wel kunnen, dat begint ondertussen bejaard te worden. Misschien eens proberen met Chrome of Firefox of vanop een telefoon of tablet?
Oei bejaard ? Ik dacht net dat dat de beste browser was die er bestaat ?! :-k

En staat dat niet standaard op de laptop, Internet Explorer ? Want zou ni weten hoe ik van browser moet wisselen #-o
Luhmann
Mountainbiker

Bericht door Luhmann »

Internet Explorer (niet Edge) staat inderdaad standaard op alle Windows pc's tot 8, vanaf dan is Microsoft overgestapt op Edge als browser.

Chrome kan je downloaden via https://www.google.com/chrome" onclick="window.open(this.href);return false; en is veruit de meest gebruikte browser.
dirkdierickx
Mountainbiker

Bericht door dirkdierickx »

zaskar72 schreef:Oei bejaard ? Ik dacht net dat dat de beste browser was die er bestaat ?! :-k
ben niet zeker of je nu serieus bent of sarcastisch.
Plaats reactie