Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door wimwimwim »

Just a random blog waar ik af en toe eens iets neerpen/ of een foto achterlaat ..

https://wimcycling.weebly.com/live-blog
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door PeterG »

Leuk geschreven, fijn om je verhalen te lezen!
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door kevx »

Knap!
marsellus_2000
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: do 10 jan 2019 11:23
Rijdt met: Trek Procaliber 9.7

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door marsellus_2000 »

Plezant! En proficiat met je prestatie op de Cape Pioneer vorig jaar! Ik ga me dit jaar wagen aan Rocdumaroc (de challenge, niet de race) en heb alvast wat goeie tips gelezen om mee te nemen...
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door wimwimwim »

marsellus_2000 schreef:Plezant! En proficiat met je prestatie op de Cape Pioneer vorig jaar! Ik ga me dit jaar wagen aan Rocdumaroc (de challenge, niet de race) en heb alvast wat goeie tips gelezen om mee te nemen...
Leuk om te horen ! Dit jaar neem ik voor een 2de keer Z- Afrika mee als hoofddoel. In tussentijd LCMT, enkele lokale marathons en een paar dagen 'hoogstestage' rond de Ventoux en in Ibiza.

Heb de fietsmicrobe altij al in mij gehad, maar omwille van de beschikbare tijd me pas 1 jaar geleden echt aan het trainen gezet.
Vrij laat op mijn 30ste maar er zit nog voldoende progressie in tot hiertoe, dus zeker plezant :).

Na het leggen van voldoende basis, en in mijn 3de jaar(2020) wil ik graag focussen op de BAMS ( als die nog bestaat), en enkele andere buitenlandse meerdaagse marathons ( Italie en mss Joberg2C als ik ingeschreven geraak.)

Lijkt me fijn om binnen 10 jaar alle avonturen en foto's een keer terug te bekijken, daarom dat ik soms eens iets schrijf :P

Eerst de Vlaamse klassiekers even afhaspelen nu, en vol ongeduld wachten op mijn nieuwe fiets ..!
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door PeterG »

wimwimwim schreef:... en in Ibiza
In oktober zalige tijd gehad. Als je een gids zoekt, bikeibiza.be is een aanrader.
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door wimwimwim »

PeterG schreef:
wimwimwim schreef:... en in Ibiza
In oktober zalige tijd gehad. Als je een gids zoekt, bikeibiza.be is een aanrader.
Bedankt voor de tip, had er al eens over gelezen :)
We hebben 2 vrouwen bij die we in de namiddag ook moeten entertainen, dus het zal bij GPX files blijven denk ik. Er zijn een aantal vaste routes die ik al kon terugvinden.
Als iemand nog toffe GPX files heeft ( liefst 80km+) van zuid Ibiza, altijd welkom :-)
PeterG
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 09:41
Rijdt met: Heeft eindelijk grote wielen

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door PeterG »

Wij vooral in noorden, noordoosten en centraal Ibiza gereden. Volgend Eric mooiste en leukste regio met de mtb. Is natuurlijk relatief want zo groot is het eiland niet :-D Geen gpx files. Maar er zijn idd wel vaste routes ook! Stukken van gereden en hier en daar best pittig!
wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door wimwimwim »

wimwimwim
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 02 okt 2017 14:53

Re: Blog Wedstrijden en life as a cyclist

Bericht door wimwimwim »

Nog eens wat geschreven over de LCMT , men nieuwe fiets en bezoekje aan de Ventoux
Deze week zeker nog een update over weekje Ibiza ( met pics).
Indien mensen gpx tracks zoeken voor het zuiden van Ibiza, shoot !

https://wimcycling.weebly.com/
Plaats reactie