Waar zit Strammermax?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

Re: Waar zit Strammermax?

Bericht door sofeurken »

ha leuk u te "horen"!en jawel het schrijven heb je duidelijk nog niet verleerd zie ik wel ,en ,ik heb het ook nooit ervaren als "zagen",integendeel,waar jij het allemaal vandaan haalde ,god mag t weten :-D :-D :-D .
ik wens u nog vele gezonde jaren toe!
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Re: Waar zit Strammermax?

Bericht door StrammerMax »

De toertocht van Hoogstraten was de laatste die ik had gereden op 04-02-2018. Vandaag, een jaar later, heb ik deze tocht opnieuw gereden en er een verslag over geschreven. Of ik het zal volhouden zal de toekomst uitwijzen. Het verslag kan je lezen bij het topic over deze toertocht of op MTB-You:

Toertocht Hoogstraten 03-02-2019 op Mountainbike.be

Toertocht Hoogstraten 03-02-2019 op MTB-You
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Waar zit Strammermax?

Bericht door Beny »

StrammerMax schreef:De toertocht van Hoogstraten was de laatste die ik had gereden op 04-02-2018. Vandaag, een jaar later, heb ik deze tocht opnieuw gereden en er een verslag over geschreven. Of ik het zal volhouden zal de toekomst uitwijzen. Het verslag kan je lezen bij het topic over deze toertocht of op MTB-You:

Toertocht Hoogstraten 03-02-2019 op Mountainbike.be

Toertocht Hoogstraten 03-02-2019 op MTB-You
Doorgaan dus =D>
Plaats reactie