camping Ardèche

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
wattie
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: za 23 jun 2007 18:26
Rijdt met: rockrider 8.1 , Kona Process 134

camping Ardèche

Bericht door wattie »

Iemand hier die een gezellige, kleine, proper, niet te dure camping weet in de Ardèche, niet te ver van Ruoms. Mijn dochter gaat daar 2 maand vakantiewerk doen, kunnen we ze ne keer opzoeken. Oh ja, ge moet er natuurlijk ook wel lekker kunnen mtb'en ook :lol: .
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: camping Ardèche

Bericht door KrisMaes76 »

wattie schreef:Iemand hier die een gezellige, kleine, proper, niet te dure camping weet in de Ardèche, niet te ver van Ruoms. Mijn dochter gaat daar 2 maand vakantiewerk doen, kunnen we ze ne keer opzoeken. Oh ja, ge moet er natuurlijk ook wel lekker kunnen mtb'en ook :lol: .
Ben al een paar keer naar Chaulet village geweest, kleine familie camping, zitten ook wel wat belgen. Heel mooie omgeving voor te biken:

https://www.trailforks.com/region/les-vans/" onclick="window.open(this.href);return false;

In juli zit ik daar terug.
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Re: camping Ardèche

Bericht door Thierry »

http://www.les-blaches.com/acces.php" onclick="window.open(this.href);return false;

In euh, 2006 of 2007 geloof ik, ooit eens een weekske gelogeerd met een handvol bike-makkers, chaletje type l'Abeille (zie site) gehuurd, en wat biken in de ruime omgeving ... Was best leuk.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: camping Ardèche

Bericht door TaurineR »

Er zijn daar veel campings, keuze te over!
Plaats reactie