Een hond...maar welke?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door Edlisjas »

Bedankt voor jullie reacties maar we zijn, ondertussen al 3 weken, trotse eigenaar van een Jack Russel pup.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door J.E. »

Beagle Sworks?
Gebruikersavatar
Frakke
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: za 13 nov 2010 11:04
Rijdt met: Orbea Alma H10

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door Frakke »

Leuke pup veel plezier samen.
pumake
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: di 28 jun 2011 15:55
Rijdt met: cube LTD 29 sl

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door pumake »

Veel geluk met de nieuwe huisgenoot.
Maar als ik uw vraag lees is uw eerste bericht dan lees ik dat je een hond wil die weinig of geen haar verliest omdat je last hebt van allergiën.
Ik denk dat je dan niet echt de juiste keuze hebt gemaakt qua ras als je allergisch bent.
De tijd zal dit uitwijzen wanneer de pup gaat verharen hoeveel last je ervan gaat hebben.
Maar toch veel geluk met de nieuwe pup.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door Edlisjas »

pumake schreef:Veel geluk met de nieuwe huisgenoot.
Maar als ik uw vraag lees is uw eerste bericht dan lees ik dat je een hond wil die weinig of geen haar verliest omdat je last hebt van allergiën.
Ik denk dat je dan niet echt de juiste keuze hebt gemaakt qua ras als je allergisch bent.
De tijd zal dit uitwijzen wanneer de pup gaat verharen hoeveel last je ervan gaat hebben.
Maar toch veel geluk met de nieuwe pup.
De pup verliest inderdaad wel wat haar maar gelukkig reageer ik daar niet allergisch op. De buurman heeft ook een Jack Russel en die verliest nauwelijks haar. Volgens de dierenarts heeft dit veel met de (juiste) voeding te maken...we zullen zien.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door KUBA »

Edlisjas schreef:
pumake schreef:Veel geluk met de nieuwe huisgenoot.
Maar als ik uw vraag lees is uw eerste bericht dan lees ik dat je een hond wil die weinig of geen haar verliest omdat je last hebt van allergiën.
Ik denk dat je dan niet echt de juiste keuze hebt gemaakt qua ras als je allergisch bent.
De tijd zal dit uitwijzen wanneer de pup gaat verharen hoeveel last je ervan gaat hebben.
Maar toch veel geluk met de nieuwe pup.
De pup verliest inderdaad wel wat haar maar gelukkig reageer ik daar niet allergisch op. De buurman heeft ook een Jack Russel en die verliest nauwelijks haar. Volgens de dierenarts heeft dit veel met de (juiste) voeding te maken...we zullen zien.
U zal mis geïnformeerd zijn , ik verlies ook veel haar en volgens mijnen dokter ligt da aan ouderdom ](*,) ](*,) :lol: :lol:

PS. Inderdaad , juiste voeding zal een heeeeel groot verschil geven
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door vani »

succes ermee :-D
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Iemand die toevallig ergens mini maltezer pups heeft of weet zitten in een goed nestje? Wou eens kijken of ik mogelijkheden heb om mijn vriendin te verrassen hiermee. Ze zit beetje in de put sinds we ons vorig hondje hebben moeten laten inslapen.

Voor wie in het bezig is van volgende rassen even wat reclame: er zijn op FB enkele groepen voor Shiba Inu en Chowchow houders, ben vorige week eerste keer naar zo'n wandeling geweest, en is altijd wel leuk als er wat volk extra kan zijn.
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1617
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door Christ D. »

BerggeitCasualFietser schreef:Iemand die toevallig ergens mini maltezer pups heeft of weet zitten in een goed nestje? Wou eens kijken of ik mogelijkheden heb om mijn vriendin te verrassen hiermee. Ze zit beetje in de put sinds we ons vorig hondje hebben moeten laten inslapen.

Voor wie in het bezig is van volgende rassen even wat reclame: er zijn op FB enkele groepen voor Shiba Inu en Chowchow houders, ben vorige week eerste keer naar zo'n wandeling geweest, en is altijd wel leuk als er wat volk extra kan zijn.
In het asiel zitten enorm veel dutsekes te wachten op een warm nest. Just a thought.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Een hond...maar welke?

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Christ D. schreef:
BerggeitCasualFietser schreef:Iemand die toevallig ergens mini maltezer pups heeft of weet zitten in een goed nestje? Wou eens kijken of ik mogelijkheden heb om mijn vriendin te verrassen hiermee. Ze zit beetje in de put sinds we ons vorig hondje hebben moeten laten inslapen.

Voor wie in het bezig is van volgende rassen even wat reclame: er zijn op FB enkele groepen voor Shiba Inu en Chowchow houders, ben vorige week eerste keer naar zo'n wandeling geweest, en is altijd wel leuk als er wat volk extra kan zijn.
In het asiel zitten enorm veel dutsekes te wachten op een warm nest. Just a thought.
Hebben we ook al aan gedacht, iets meer voorkeur voor pup
Plaats reactie