MAG TOE !!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

MAG TOE !!

Bericht door zaskar72 »

Ik heb een laptop gekregen met WINDOWS 10 op.
Nu wil ik mijn favorieten van mijn desktop ( windows 7 home ) overzetten naar de laptop..

Hoe doe ik dat ? [-o< [-o< [-o<

Blijkbaar is Windows 10 volledig verschillend van Windows 7 want ik kan véél minder instellen en zo.
Ik vind het een dikke achteruitgang.
Ik ga is horen of ik dienen 10 er kan afgooien en de 7 er kan opzetten.

IK wil gewoon alles wat op mijndesktop staat ook op mijn laptop hebben maar blijkbaar gaat dat niet omdat dat een verschil is in Windows.. ](*,)
Laatst gewijzigd door zaskar72 op di 27 dec 2016 17:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: PC techneuten gezocht...

Bericht door madskatingcow »

Favorieten Internet Explorer, Chrome of Firefox exporteren? Of zijn het de iconen op je desktop?
Iconen zijn niet meer dan snelkoppelingen, zonder de programma's ook effectief te installeren op je nieuwe pc ben je er niks mee. Je kan ze gewoon copy / pasten op een USB stick en dan op je nieuwe pc opnieuw copy / paste.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: PC techneuten gezocht...

Bericht door zaskar72 »

madskatingcow schreef:Favorieten Internet Explorer, Chrome of Firefox exporteren? Of zijn het de iconen op je desktop?
Iconen zijn niet meer dan snelkoppelingen, zonder de programma's ook effectief te installeren op je nieuwe pc ben je er niks mee. Je kan ze gewoon copy / pasten op een USB stick en dan op je nieuwe pc opnieuw copy / paste.
nee de snelkoppelingen werken reeds...
het zijn de favorieten die zo Li staan in dat menu
en ik werk met internet explorer
Plaats reactie