LEUVEN

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

LEUVEN

Bericht door zaskar72 »

Ik moet WOE 06/04/2016 in Leuven centrum zijn. Van +/- 12u tot +/- 16u.

Weet iemand waar ik gratis en VEILIG kan parkeren aub ?
Mag een stukje stappen zijn ook da's geen probleem.

Ik kan alleen via GOOGLE parking Bodart vinden maar schijnt wordt daar veel ingebroken in de wagens en als dat de enige P is zal die al volzet zijn vrees ik tegen de middag.
Iemand die daar woon misschien en op wiens oprit ik mag parkeren of zo?

Alle info & advies welkom !
NilleX
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 05 feb 2016 21:20

Re: LEUVEN

Bericht door NilleX »

Keizerberg, net voor je onder de ring door gaat heb je een zijstraat waar ik altijd gewoon ga staan.. Is op +-10min wandelen van de vismarkt. (gewoon de bergaf nemen en dan de mechelse straat volgen).. Je kan eventueel ook je fiets meenemen, dan ben je op 1min aan de vismarkt, terug omhoog gaat wel wat meer moeite kosten!
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: LEUVEN

Bericht door zaskar72 »

NilleX schreef:Keizerberg, net voor je onder de ring door gaat heb je een zijstraat waar ik altijd gewoon ga staan.. Is op +-10min wandelen van de vismarkt. (gewoon de bergaf nemen en dan de mechelse straat volgen).. Je kan eventueel ook je fiets meenemen, dan ben je op 1min aan de vismarkt, terug omhoog gaat wel wat meer moeite kosten!
Bedoel jij dan Oude Rondelaan OF Albert Woutersstraat :-k
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: LEUVEN

Bericht door Free_ltd »

Ik parkeer overal en vaak in leuven. Nog nooit ingebroken. Dus in het algemeen wel veilig. Maar is die 4 uurkes parkeren dan zo duur?
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: LEUVEN

Bericht door Mister No Chaïn »

S'nachts wordt op de Bodart-parking al eens ingebroken, dat heb ik ook al gehoord, maar overdag lijkt me die kans toch wel klein.

Op de parking van den OHL/tennis kan je gratis staan en daar is massa's plaats, op de kardinaal mercierlaan. Dat is pakweg 200m buiten de ring van Leuven.
Plaats reactie