MAG TOE !!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: Van Eyck

Bericht door kovan »

Gewoon navragen bij Van Eyck, zullen ze u zeker bij helpen.

Dit is de meerwaarde van een winkel t.o.v. een webshop vind ik.



zaskar72 schreef:Ik weet alleen ni welke BB ik moet kopen. Nu zit er een FSA BB92 in met een FSA afterburner trapstel met een as van 24mm.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Van Eyck

Bericht door Reflex »

rubenv schreef:
Reflex schreef:XX1 Black is 2016 model (officieel dan toch). Komt wel normaal met het direct mount blad dus daar is iets aangepast, maar is zeker geen downgrade.
ja dat kan, maar was volgens mij al redelijk vroeg in 2015 verkrijgbaar. De 2.1 derrie was gelijk uitgekomen dacht ik. Of was dat een jaar vroeger?
http://www.fiets.nl/2015/01/15/sram-xx1 ... art-grijs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin 2015 was de introductie maar toen was hij nog niet op de markt. Maar dat is nu niet zo belangrijk. Nieuwer ga je de groep in elk geval niet vinden.

In BB92 zou ik een Gxp steken. Gewoon even je lagers aanpassen van 24mm shimano naar Gxp (eigenlijk maar 1 lager dus naar 22mm ipv 24). BB30 gaat hem niet worden, al is het tegenwoordig wel mogelijk is het naar mijn mening niet aan te raden. De lagers worden zo klein dat ze al gebruik moeten maken van 2 rijen lagers om het nog een beetje stevig te maken. Kan wel als je al een BB30 crank hebt, maar als je de keuze hebt is Gxp beter.
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: Van Eyck

Bericht door SD2E »

Allez jonges, zo ne winkel als vaneyck gaat zich echt niet inlaten met nep te verkopen :roll: :roll: :roll:
Is al jaar en dag goedkoop, gewoon omdat ze in grote hoeveelheden kunnen aankopen.
Plaats reactie