Mobiele Airco

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Mobiele Airco

Bericht door Edlisjas »

Iemand ervaring met een mobiele airco? Welk toestel is aan te raden, welk af te raden? Waar moet ik op letten alsook een toestel koop? Iemand een goed toestel te koop?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
eL Tee
Mountainbiker
Berichten: 861
Lid geworden op: do 19 jul 2012 00:54
Rijdt met: a Zwitsersche blonte mé ferme rondingen

Re: Mobiele Airco

Bericht door eL Tee »

We hebben al een jaar of 10 zoiets om onze 'tijdelijke woonst' (oude schuur van onze vierkantshoeve die quick & dirty tot loft is omgebouwd) te koelen 's zomers.

Komt van de Makro en is er ene met een buiten- en een binnenunit. Ik zoek je het merk morgen eens op (wanneer iedereen wakker is: nadeel van in een loft te wonen :-))

Daar het een groot volume betreft (120m2 2m30 hoog en daarboven open tot in de nok) dat maar zus & zo geisoleerd is, hadden we 2 zo'n dingen gekocht. Dat bleek al vrij snel overkill

Koelvermogen is een 18000 BTU/hr meen ik me te herinneren. Kostte indertijs een 400€ per stuk... Op de filters eens proper maken na, nog geen enkele miserie mee gehad.

Eén nadeel: de verbinding ts. de 2 delen is lomp en stug... Je doet er niet mee wat je wilt, noch kan je 't ding ergens ondoordacht kwijt...
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Mobiele Airco

Bericht door G-m@n. »

Kijk eens op http://www.bauhaus.info/fachcentren/fac ... hen/fc/586" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie