Een feest in Oostende

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Jommeke12
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 03 feb 2014 10:52

Een feest in Oostende

Bericht door Jommeke12 »

Zeg, iemand al eens een bedrijfsfeest gehad in een renbaan?

Wij gaan volgende week naar Oostende, voor een groot bedrijfsfeest met 1000 man in de renbaan van Oostende! Haha, tof ! Zou zeer exclusief moeten zijn. Ik weet het niet, noch nooit geweest.

Onze dochter rijdt wel paard, maar van koerspaarden weet ik niet veel. Nu, ik weet niet eens of er dan een koers is of niet. Ik ben benieuwd.

We zijn met 1000 man, dat is echt veel! We worden om 18h30 verwacht voor een aperitief, en nadien zou er een galadiner zijn met nadien muziek en dansen.

We gaan daar wel op hotel in de buurt, want om daarna nog naar huis te rijden, hebben we geen zin in. En we gaan de avond ervoor al heen. Dan kunnen we ’s avonds rustig ergens eten met ons twee, en de volgende dag wilde zij gaan shoppen terwijl ik ga fietsen. Moet wel speciaal zijn. Ik ga proberen op het zand, heb dat nog niet eerder gedaan.

Ons bedrijf is overgenomen, en het wordt een kennismaking met de nieuwe beheerders. Die komen uit de Verenigde Staten. Als er daarna maar geen ontslagen vallen, dat hoor je dikwijls... Nu, ons uitje zal echt heel speciaal worden. We zijn dat weekend juist 16 jaar getrouwd, en het zou een zeer chique feest moeten zijn, met een van de beste cateraars van het land.
Gebruikersavatar
oxirane
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: zo 04 jun 2006 20:08
Rijdt met: thompson Zeus en scott 610

Re: Een feest in Oostende

Bericht door oxirane »

Bedrijfsfeest gehad daar ? Nee nog niet :p Het is er wel heel groot.
Koers dan nee enkel iedere maandag in de zomer.
Fietsen ja enkel vanaf de roze villa. Vanaf Oostende richting Middelkerke rijden en dan zie je opeens een roze villa staan. Vanaf daar mag je op het strand. Richting Bredene, De haan kan je ook.
Plaats reactie