Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Bericht door RigolleM »

kazzz schreef:Een sacoche dus..
Meer een shoulder bag voor mijn Surface Pro 3, heb die 'bijna' altijd bij mij...
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Bericht door kazzz »

Het krijgt allemaal verschillende benamingen, zoals ook "man-bag" enz.. maar het is eigenlijk een sacoche :-D
Geen negativisme é, maar gewoon het kind de juiste naam geven :-)

Ik heb dat nooit bij, dus een gsm voor mij hoeft zeker niet groter te zijn dan 4.7", met een max naar 5", wat nog vrij comfortabel in de zak kan gestoken worden.
Alles daarboven is te groot om "mobiel" te zijn, en dus niet voor mij. Ik ga geen extra accessoire aanschaffen om toch mijn "mobile device" mee te sleuren. Wat niet wil zeggen dat het niet aangenamer surft of streamed..
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Bericht door RigolleM »

kazzz schreef:Het krijgt allemaal verschillende benamingen, zoals ook "man-bag" enz.. maar het is eigenlijk een sacoche :-D
Geen negativisme é, maar gewoon het kind de juiste naam geven :-)
Ik heb een hekel aan gerief in mijn achterzak te steken zoals portefeuille of gsm's, dus een manbag is inderdaad een praktische oplossing, en je kan er wat meer in kwijt ;-)
kazzz schreef: Ik heb dat nooit bij, dus een gsm voor mij hoeft zeker niet groter te zijn dan 4.7", met een max naar 5", wat nog vrij comfortabel in de zak kan gestoken worden.
Alles daarboven is te groot om "mobiel" te zijn, en dus niet voor mij. Ik ga geen extra accessoire aanschaffen om toch mijn "mobile device" mee te sleuren. Wat niet wil zeggen dat het niet aangenamer surft of streamed..
Mijn Note is mijn 'does-it-all' machine, om te telefoneren heb ik een iPhone van het werk, en die heb ik altijd bij. De Note durf ik wel eens thuis laten als ik er zeker van ben dat ik het niet nodig heb.
Je kan er gerust een desktop versie van een website op bekijken ipv mobiele versie.
Ik heb regelmatig 4,5 en 4,7" toestellen in mijn handen, en dat is echt een onhandig formaat om deftig mee te browsen, laat staan te streamen of te gamen. Vanaf 5" is het acceptabeler, maar boven de 5,5" is tha shit...
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Bericht door KrisMaes76 »

RigolleM schreef:
kazzz schreef:Het krijgt allemaal verschillende benamingen, zoals ook "man-bag" enz.. maar het is eigenlijk een sacoche :-D
Geen negativisme é, maar gewoon het kind de juiste naam geven :-)
Ik heb een hekel aan gerief in mijn achterzak te steken zoals portefeuille of gsm's, dus een manbag is inderdaad een praktische oplossing, en je kan er wat meer in kwijt ;-)
kazzz schreef: ...
Gewoon broeken kopen met een hoop zakken aan de zijkanten, achterzak nog nooit gebruikt :-D
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Bericht door J.E. »

saiko schreef:als ze op mijn bedrijf MDM hadden dan kocht ik me wel een nokia 3310 voor het werk en nam ik een goede android telefoon voor privee :D
Welke niet belachelijk dure 5inch dan? :-)
Gebruikersavatar
J.E.
Mountainbiker
Berichten: 2413
Lid geworden op: di 01 jan 2008 21:52
Rijdt met: Oud verwrongen Duikbootijzer.

Re: Iemand een uitnodiging OnePlus One teveel?

Bericht door J.E. »

RigolleM schreef:
J.E. schreef:5?7'' steek je niet 'zomaar' in je broekzaak niet? :-?
Gaat nog net, maar ik loop toch altijd rond met één of andere sack en zit meestal daar in ;-)
J.E. schreef: Had daarom gedacht Sony Compact, LG G en dienen Moto of zo... hmmm, keuzes... :lol:
Nog wa youtube reviews bekijken ze. :lol:
Moto G ga je qua prijs/kwaliteit niet kunnen kloppen.
Met een budget van € 300/400 zou ik kiezen tussen Moto X, OnePlus of Nexus 5 (wel moeilijk te vinden).
De nieuwe Samsung A reeks is ook niet slecht, qua bouwkwaliteit maar hun bloatware maakt het al minder en worden niet met Android 5.0 en de gestripte TouchWiz voorzien, zal pas voor de S6 zijn, maar die is dan véél te duur (voor u) ;-)
Moto X, hmmm, is checken. :-k
Plaats reactie