Nieuwe auto...

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Nieuwe auto...

Bericht door Headshot »

Edlisjas schreef:Effectief 7000 euro FORD korting. Ik weet ook wel dat als je een offerte gaat vragen zonder ford korting dat je ook een pak korting krijgt maar er is toch een verschil van ca. 2500 euro.

Collega van me heeft net dezelfde offerte laten maken zonder ford korting en hij zou ca. 2500 euro meer betalen. Toch de moeite vind ik om mee te nemen.
2500 is zeker de moeite, maar die fordkorting is soms wat overroepen, op de focus was het maar een 500euro en kon je dan evengoed bv de Astra voor zelfde geld kopen
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: Nieuwe auto...

Bericht door spooky »

Indien interesse in een leuke wagen..


http://nl.ww3.autoscout24.be/classified ... c=st|sr,as
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Nieuwe auto...

Bericht door saiko »

ik heb nu een ford grand c-max als firma wagen gekregen.
Vraag me af of er echt mensen zijn die zoiets kopen...
Heb ondertussen al heel wat auto's gehad en ik maak veel kilometers per jaar en ik denk dat mijn eerst firmawagen een Renault Clio beter is als de C-max.

In april wordt mijn passat geleverd, dat het maar snel zover is.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Nieuwe auto...

Bericht door Edlisjas »

saiko schreef:ik heb nu een ford grand c-max als firma wagen gekregen.
Vraag me af of er echt mensen zijn die zoiets kopen...
Heb ondertussen al heel wat auto's gehad en ik maak veel kilometers per jaar en ik denk dat mijn eerst firmawagen een Renault Clio beter is als de C-max.

In april wordt mijn passat geleverd, dat het maar snel zover is.
Wat zijn de problemen? ;-)
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Nieuwe auto...

Bericht door saiko »

Wegligging, slechte zetels, comfort in het algemeen, kraken en piepen, er rammelt iets in de achter schuifdeur en de garage weet niet wat het is.
Rol mechanisme van de schuideuren is al 2 keer vervangen omdat er speling op komt.
GPS is traag (model is ook al iets ouder dus daar kan het mee te maken hebben)
Had ik al gemeld dat de zetels slecht waren ? Als ik lange ritten moet doen neem ik al de auto van mijn vrouw mee...
De achterste zetels zijn al helemaal een ramp, iedereen die ik meeneem klaagt daarover...
Gebruikersavatar
Sophie17
Mountainbiker
Berichten: 751
Lid geworden op: di 05 aug 2008 17:05
Rijdt met: ednine.

Re: Nieuwe auto...

Bericht door Sophie17 »

als je toch ne Ford wil kopen neem je dan een custom....
Wij rijden met ne H1 van Hyundai super véél ruimte,lichte vracht 5 plaatsen fietsen altijd weg in kofferruimte dus minder risico op diefstal...
Jommeke12
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 03 feb 2014 10:52

Re: Nieuwe auto...

Bericht door Jommeke12 »

Wij hebben een kia sportage full option, tweede hands gekocht, zijn er super blij mee !! Er zit zelfs een kompas in de achteruitkijkspiegel !! Nee, die gebruik je niet echt, maar alle rest zijn we toch heel blij mee: stoelverwarming, zwarte lederen bekleding, cruise control, ... Fijne bak!
Plaats reactie