Waes VS Wauters

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
scaler60
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: zo 05 okt 2008 14:01
Rijdt met: specialized 29er

Waes VS Wauters

Bericht door scaler60 »

Fake of nie?
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Waes VS Wauters

Bericht door kazzz »

Tlijkt mij straf om tegen een gemiddelde van 14km/u met een vaste pion +600km in minder dan 2 dagen te doen, in weer en wind, als je nog geen 70km ervoor hebt aan 1 stuk op een fiets gezeten.

Ik vermoed wel dat ze het uitgereden hebben, maar toch met hier en daar wat hulp, vermoed ik.
Gebruikersavatar
Glennvh
Mountainbiker
Berichten: 575
Lid geworden op: do 04 aug 2011 22:36
Rijdt met: verandert graag eens
Contacteer:

Re: Waes VS Wauters

Bericht door Glennvh »

Ik wil zo ne fiets ! zag er mij godverdikke een pronkstuk uit voor.

Voor de rest denk ik dat ze dat wel vervolledigd hebben, de Waes heeft al straffere stoten gedaan he ! (Tomtesterom)
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Waes VS Wauters

Bericht door tek-zotic »

Glennvh schreef:Ik wil zo ne fiets ! zag er mij godverdikke een pronkstuk uit voor.

Voor de rest denk ik dat ze dat wel vervolledigd hebben, de Waes heeft al straffere stoten gedaan he ! (Tomtesterom)
vervolledigd misschien wel, maar toch niet binnen de tijd die ze zeiden, das 14 gemiddeld, de stops inbegrepen he!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: Waes VS Wauters

Bericht door kovan »

Idd, enige reden waarom ik naar het programma keek :lol: :lol: :lol:

Hier vind je wel zo'n speelgoed : http://www.achielle.be/
Glennvh schreef:Ik wil zo ne fiets ! zag er mij godverdikke een pronkstuk uit voor.

Voor de rest denk ik dat ze dat wel vervolledigd hebben, de Waes heeft al straffere stoten gedaan he ! (Tomtesterom)
Gebruikersavatar
Levius
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: za 27 nov 2010 23:12
Rijdt met: LYNSKEY Pro29 // BONE Tita

Re: Waes VS Wauters

Bericht door Levius »

Ze reden op JAEGHER fietsen trouwens: http://www.jaegher.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: Waes VS Wauters

Bericht door Jemp »

Vond het eerst oook heel straf tot ik begon te rekenen naar de AVG. [-X

Lijkt mij niet realistisch. Je moet toch door wat heuvelachtig terrein en met zo'n vaste pion en geen training zal daar wel wat stapwerk aan te pas gekomen zijn. En bergaf haal je dit niet in.

Ik denk wel dat ze het volledige traject gereden hebben, maar de tijd lijkt me niet mogelijk.

Misschien enkel de effectief gereden tijd in rekening gebracht?

Op zich wel een leuke challenge en leuke TV. =D>
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 755
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: Waes VS Wauters

Bericht door schuppe »

ergens zei dewaes :"zienu, ik rij begot nog geen 20 meer" en dat was op een vlak stuk! Ik vond dat alleen al straf, zo zonder versnellingen (al zullen de "singlespeedmannen" daar meer van weten) en vooral, een vaste pion!
timvdl
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 30 apr 2010 10:51
Rijdt met: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015
Contacteer:

Re: Waes VS Wauters

Bericht door timvdl »

Ik heb alvast genoten van de uitzending, kvond het wel iets hebben. Ook die fietslampen waren gewoon kei cool :-D En weer wat wielerkennis opgedaan. Blijkbaar bestaat bordeaux-parijs nog steeds.
http://www.bordeauxparis.com/en/

Voor de fanatieke onder ons, misschien een idee...
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: Waes VS Wauters

Bericht door freezy »

Jemp schreef:Vond het eerst oook heel straf tot ik begon te rekenen naar de AVG. [-X
>
48uur onderweg waarvan grofweg 40uur gereden is 15km/u gemiddeld... Wat daar straf aan is weet ik niet? Aan dergelijk tempo kan je (mits een basisconditie - en die zullen ze beide wel hebben) hele dagen rondrijden. Fietsen wordt pas echt vermoeiend wanneer je naar die grens van de 25km/u gaat en deze ook constant wil aanhouden. Kijk trouwens eens naar de eindtijden van deelnemers aan die race, ik herinner me ooit een tijd van rond de 18uur voor de eerste finisher...

Ik heb het op wielertoerist.be ook al geschreven maar Waes heeft een Marathon des Sables in de benen. Die prestatie schat ik pakken hoger in dan Bordeaux-Parijs uitrijden.
Plaats reactie