Mobilhome

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Mobilhome

Bericht door yajop »

hebben eindelijk de knoop doorgehakt en gisteren onze nieuwe mobilhome gaan bestellen, den deze

http://www.dicar.be/nl/nl_tweedehands_d ... reign%2074" onclick="window.open(this.href);return false;

hebben er wel nog een automatische satelliet en tv bijgenomen, + achteruit rij camera.
Speciaal gelet op een grote garage om de fietsen in te stallen ipv achterop, vind dat niet echt veilig en fietsen zijn ook niet goedkoop he.
dus, laat het goed weer maar komen en we kunnen overal waar we willen gaan biken en het vrouwke met de hond wandelen.
We zien ernaar uit.
Enige tips voor mooie single tracks en ook ietsje te zien, laat maar komen dan aub.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Mobilhome

Bericht door Dickie »

Ferm, heb je eig geen vast huis meer nodig. Dat spaart on(t)roerende voorheffing uit :wink:
Ideaal voor meerdaagse tochten in één of ander gebergte, 't vrouwke moet dan wel met zo'n spel durven rondrijden ginder...
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Mobilhome

Bericht door G-m@n. »

echt ferm!
Ideaal ja dat je de fietsen binnen kan zetten, zeker s'nachts als je ergens overnacht op weg naar.....
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Re: Mobilhome

Bericht door flupke73 »

knappe mobilhome
zeker met die aparte douche
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Re: Mobilhome

Bericht door yajop »

Dickie schreef:Ferm, heb je eig geen vast huis meer nodig. Dat spaart on(t)roerende voorheffing uit :wink:
Ideaal voor meerdaagse tochten in één of ander gebergte, 't vrouwke moet dan wel met zo'n spel durven rondrijden ginder...


ze zal da wel durven, ongeacht het een blondje is :-D
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: Mobilhome

Bericht door zwolle »

knappe bak

ikzelf heb me een 2de handse aangekocht en ben er superblij meevolgend weekend gaan we weer op stap naar de bloesemstreek

geniet ervan :-D
mol
Mountainbiker
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 31 jul 2011 20:27
Rijdt met: scott spark / genius Lt /canyon frx

Re: Mobilhome

Bericht door mol »

knap jong, iets om fier op te zijn =D>

ga je veel plezier aan hebben!
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: Mobilhome

Bericht door R1ALAIN »

ja watte =D> =D> =D>
wihameke
Mountainbiker
Berichten: 532
Lid geworden op: wo 20 jul 2011 19:28
Rijdt met: Canyon 29'er

Re: Mobilhome

Bericht door wihameke »

Patat seg :-D


Verschiet toch altijd van die prijzen ondanks hun superkorting #-o
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Re: Mobilhome

Bericht door yajop »

Prijzen zijn niet goedkoop, maar als je bekijkt hoeveel er maar af gaat van bv een tweedehands van +/- 4 jaar oud, dan opteer ik liever voor een nieuwe.
je vind bijna geen tweedehands van 1ste eigenaar bv, het zijn steeds campers die uit de verhuur komen, en je weet hoe dat gaat als je er 1 huurt, gas planche, bergop, laat maar brullen, en de week erna een andere chauffeur en weeral brullen, en daar ben ik een beetje bang van, dus maar een nieuwe genomen. Gewoon omdat ik zelf niet de nofige techinische kennis bezit van een wagen qua mechaniek.
En, de eigenaars die een nieuwe kopen, zijn ook niet van plan deze na mss 4-5 jaar te verkopen he, dus tweedehands vind je ze niet.
Maar, moest ik deze niet kunnen betalen hebben, had ik ook voor een tweedehands gegaan hoor, iedere werkt met zijn budget. Een collega van mij heeft er zelfs 1 gekocht van 18 jaar oud, het was hun droom, en kijk, hij is zo fier als een gieter, mooi om zien. En als ze vertrekken met hun 2 kindjes, zie je het geluk van hun afstromen, en daar doen we het voor he?
ook wij hadden altijd plannen van, later, als we met pensioen zijn gaan we......en dit,...... en dat......
Maar, ik heb verleden week een vriend verloren aan ziekte op 52 jaar, wel ik ben er 48, nu kan ik mss nog 20 jaar plezier hebben met men camper, maar als je wacht tot je 60ste, ja, hoeveel jaar kun je er dan mss nog genot van hebben? Dus we hebben niet langer gewacht en de knoop doorgehakt.
En laat het goed weer nu maar komen :-D
Plaats reactie