" ze " zijn er weer....

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

" ze " zijn er weer....

Bericht door Vos in de bossen »

..... :cry: ... De spinnen ?
....... nieje ..... :-?
..... De belastingen ??? EUH ja, maar dat gaat over iets anders dan de taksen en de BTW (van Bientôt Tous Wallons :oops:

Luister allemaal: deze namiddag ben ik in onze bossen gaan fitsen, maar ik moest bij ANGELO zijn voor een vraag, en ik kreeg een pintje ipv een antwoord... #-o
Van bij Angelo (die woont in de Maasvlakte) zou ik bij Saiko willen gaan, dus bel ik via mijn gsm bij vrouwke lief: ik vertrek van bij Angelo naar Saiko (vrouw zei: HET IS HIER AAN HET SNEEUWEN)..... ](*,)
En ja, naarmate ik richting Kempisch plateau reed, waren de vlokken dikker aan ' t worden, met een strakke NO wind... :evil: ... Saiko is een gastvrij kerel, mocht bij hem me opwarmen met een warme choco ( :^o ).....of was het een koele Jupiller ???? Ben ik het vergeten ondertussen. Nu zit ik voor dat stoeme laptop ... te tokkelen en onzin te schrijven #-o
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: " ze " zijn er weer....

Bericht door Wacky-S »

Denk dat het meer dan ene koele Jupiler is geweest :-D

En inderdaad, ze zijn er weer, ook tot mijn grote ergernis. Dacht dat we er eindelijk vanaf waren, maar nee, ze besloten om terug te komen #-o
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Re: " ze " zijn er weer....

Bericht door flupke73 »

zaaalig =D>
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Re: " ze " zijn er weer....

Bericht door Angelo. »

:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: " ze " zijn er weer....

Bericht door G-m@n. »

zolang je da nog kan/mag doen :lol:
Gebruikersavatar
BASSMAN
Mountainbiker
Berichten: 2741
Lid geworden op: do 18 okt 2007 22:33
Rijdt met: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Contacteer:

Re: " ze " zijn er weer....

Bericht door BASSMAN »

Man,denkt dat je een stuk in uw voete hebt,te veel van die nectar gehad zeker.
Ah zo,dat zal wel zijn dat je nooit thuis zijt als ik aan uw deurbel hang.Of......gij hebt u achter de gordijn verstopt en mij zien wegrijden.
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Re: " ze " zijn er weer....

Bericht door Vos in de bossen »

Ja ja, ik verstop me altijd als je in de buurt ben :lol:
Nieje jongens, niet te veel nectaar erin (2 bij Angelo, 1 bij Saiko)....misschien de combinatie van koud (Stokkem naar Opoeteren) dan lekker warm voor de cassette bij Saiko, dan weeral koud tussen Opoeteren en thuis...Moest regelmatig mijn vingers opwarmen en mijn handschoenen (van blazen krijg je een ijl gevoel hé...En ja, het is naderhand een dikke zever geworden :oops:
Waarvan mijn excuses voor het ongemak (zal ik niet meer doen).... O:)
Plaats reactie