Smartphone doolhof

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

stevy schreef:waarom wordt elk android toestel zo heet als vuur als je de gps gebruikt.
totaal gene last van eigenlijk.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Edlisjas schreef:
iddi schreef: als ik moet kiezen tussen een telefoon van 500euro of een weekend met de madam naar Parijs is 't rap gekozen...)
(Ook al geloof ik best dat het een super toestel is)
Ja, dan geef mij maar rap die iPhone.... :lol:
In dat geval zou ik ook eerder naar de Apple shop stappen.



































Niet dat ik niet graag met m'n vrouw op weekend ga (we gaan verschillende keren per jaar), maar Parijs.... met geen stokken.... :-D
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

endorfin schreef:Mijn grootste Iphone probleem was (ding is vorige zaterdag gestorven) die Itunes, jongens wat een bucht !

Niks handiger dan Android en een SD kaartje....

Windows phone is zune, dat is al even ziek als Itunes. Maar puur besturingssysteem is dit mijn favo. Niet zo complex als Android en niet zo afgeschermd als de appel.
nooit problemen gehad met iTunes, ma kom, dit gezegd zijnde hebde eigelijk zelfs itunes ni nodig om uwe iPhone te gebruiken (alleen om er mp3's op te zetten ja, en zelfs dat is dmv iTunes match voorbijgestreefd, maar dat kost dan weer geld) apps kunde perfect op de tel zelf dL'n .
iCloud account aanmaken en ge kunt kontakten/mail/agenda/herinneringen/iWork documenten binnenhalen/syncen, maar, zoals in al mijn posts al gezegd, ik ben fan, dus op mij moet ge ni letten!!

Ps: mijn vrouw zei altijd: ik moet van ze leven gene iPhone hebben, assek kan bellen en sms'en zennek kontent, tot ze mijne iPhone 4 kreeg, assek nu zeg, kom afgeven, haalt ze den deegrol boven :-D (trouwes ik ben ni altijd kontent da ze ene heeft, die zet mor dings id agenda waar ik helemaal geen goesting in heb he)
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Klopt, ma ik gebruik dat ding als mp3, gps, camera, email ding, sms centrale en heel af en toe als telefoon...

Enja muziek erop zetten is bij Iphone en WP toch nets iets minder toff.
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

da weekend Parijs was precies een slecht voorbeeld #-o
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

Edlisjas schreef:
Swannie schreef: Batterij vd 5 gaat trouwens een klein week mee =D>
Dat snap ik niet. De mijne heeft vannacht de ganse nacht ingestoken en was vanmorgen 100 % geladen. Het is nu 13.20 uur en ik zit nu aan 53%. Gebruik je hem alleen om te bellen ofzo...?

De dataverbinding staat wel 24/24 uur aan en op het werk speel ik ook wel wat spelletjes. Vroeger ging ik op de pc op het werk online maar denk dat ze dat liever niet hebben en dus surf ik redelijk veel met de iPhone op het werk.
Ik zet altijd de 3g af, als ik gedaan heb met surfen, en ik sluit altijd alle applicaties na gebruik ( als je dat niet doet laat je heel den boel draaien en is de batterij enorm snel plat, dubbelklikken op de knop ;)
Mijne 4 moest ik ook zo goed als dagelijks opladen.
De eisen die saiko stelt, euhm... Ben geen computerman...
Belangrijk voor mij: super kodak, makkelijk mailen, facebook, twitter... En hét grote pluspunt: iTunes!
Op dien iPhone zit gewoon alles op...
roeln
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: do 17 jul 2008 21:43
Rijdt met: Canyon Lux CF

Bericht door roeln »

Stalen Worm schreef: iCloud account aanmaken en ge kunt kontakten/mail/agenda/herinneringen/iWork documenten binnenhalen/syncen, maar, zoals in al mijn posts al gezegd, ik ben fan, dus op mij moet ge ni letten!!
Uw android is gewoon gelinked aan je google account (dus gmail, contactx, agenda, docs, google+ automatisch gesynched) alsoook je facebook (voor profielfoto's als hij ze niet vindt via google+.

Kan je de iphone niet koppelen aan google account hiervoor?
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

kan ook! maar aangezien wij thuis ook 2 macs hemme, en da diep in OS X ingeweven zit, is da (voor ons) veel interessanter
Laatst gewijzigd door Stalen Worm op wo 07 nov 2012 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

Heb een tijdje een samsungs gio weetikveel gehad.
Moet zo'n spel niemeer hebben. Kan er ten eerste al niet mee werken.
En daar stopt het mee. Was goed genoeg om te bellen en te sms'en, maar een half uurtje zwemmen kon hij niet goed tegen...
Ik koop zoiets nooit nog. De samsung die kawa in het begin aanbood lijkt me nog een deftige oplossing.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

daelman schreef:Heb een tijdje een samsungs gio weetikveel gehad.
Moet zo'n spel niemeer hebben. Kan er ten eerste al niet mee werken.
En daar stopt het mee. Was goed genoeg om te bellen en te sms'en, maar een half uurtje zwemmen kon hij niet goed tegen...
Ik koop zoiets nooit nog. De samsung die kawa in het begin aanbood lijkt me nog een deftige oplossing.
Mijn vriendin heeft er zo eentje en nochthans zeer content over!
Plaats reactie