Iphone 5

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Iphone 5

Bericht door Edlisjas »

Mijn HTC is aan vervanging toe en aangezien volgende week woensdag 12/09 de nieuwe Iphone zal voorgesteld worden, is dit met stip de nummer 1 om mijn HTC te vervangen.

Of is er een beter alternatief?

Ik heb nog nooit een Iphone gehad maar heb wel de Ipad1 en 3 en als de Iphone van hetzelfde kwaliteitsniveau is dan denk ik dat er niet veel zijn die dit kunnen overstijgen, of toch eens verder kijken?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Wat ik me afvraag is wat de reden is dat je HTC aan vervanging toe is...

Ik wil ook een smartphone, zit nu met een Ipods 4s en een gsm en wil naar één toestel gaan.

Mijn ipod doet eigenlijk hetzelfde dan een Iphone, behalve bellen en ik kan enkel via wifi op het internet.
Een Iphone zie ik dus ook wel zitten, vind m'n Ipod aangenaam om mee te werken.

Maar ik heb echt geen goesting om +500€ te spenderen aan zo'n ding, en als je dan hoort dat uw HTC aan vervanging toe is... dan neem ik aan dat je veel geld uitgeeft maar dat die dingen niet lang meegaan?
Gebruikersavatar
dejos^^
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 13:27
Rijdt met: cube ltd race 2011

Bericht door dejos^^ »

kawa schreef:Wat ik me afvraag is wat de reden is dat je HTC aan vervanging toe is...

Ik wil ook een smartphone, zit nu met een Ipods 4s en een gsm en wil naar één toestel gaan.

Mijn ipod doet eigenlijk hetzelfde dan een Iphone, behalve bellen en ik kan enkel via wifi op het internet.
Een Iphone zie ik dus ook wel zitten, vind m'n Ipod aangenaam om mee te werken.

Maar ik heb echt geen goesting om +500€ te spenderen aan zo'n ding, en als je dan hoort dat uw HTC aan vervanging toe is... dan neem ik aan dat je veel geld uitgeeft maar dat die dingen niet lang meegaan?
voor mensen die een iphone net te duur vinden maar toch de combinatie gsm + mp4 speler willen combineren kan ik de lumia series van nokia aanbevel zowel de 710 als de 800
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

ik overweeg ook sterk om de 5 te kopen, eerst zien wat ik nog voor menne 4S kan krijgen!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

dejos^^ schreef:voor mensen die een iphone net te duur vinden maar toch de combinatie gsm + mp4 speler willen combineren kan ik de lumia series van nokia aanbevel zowel de 710 als de 800
Ik vind vooral internet functies van m'n Ipod fijn werken.

Als MP3 speler vond ik m'n Ipod nano handiger.

Ik wil dus eigenlijk een GSM met goede internetfunctie.
Miet mijn huidige gsm, Nokia C3-01, zou ik ook op internet kunnen gaan maar omdat m'n Ipod zo makkelijk en fijn werkt gebruik ik m'n gsm enkel om te bellen. :-)

Ik heb dus een GSM nodig met goede internetwerking, maar ben niet van zin om daar +400€ aan te spenderen.
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Ik vind die appels veel te duur.
Als je kijk naar de nieuwe nokia met WP8

Afbeelding

Let niet op die kleuren, ter bestaan ook deftige

Draadloos opladen, dikke camera, ferm scherm, en mijn Windows Phone draait veel stabieler dan mijn iphone.... Om nog maar te zwijgen hoe vaak mijn ipad tegenwoordig crashed.
Gebruikersavatar
dejos^^
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 13:27
Rijdt met: cube ltd race 2011

Bericht door dejos^^ »

kawa schreef:
dejos^^ schreef:voor mensen die een iphone net te duur vinden maar toch de combinatie gsm + mp4 speler willen combineren kan ik de lumia series van nokia aanbevel zowel de 710 als de 800
Ik vind vooral internet functies van m'n Ipod fijn werken.

Als MP3 speler vond ik m'n Ipod nano handiger.

Ik wil dus eigenlijk een GSM met goede internetfunctie.
Miet mijn huidige gsm, Nokia C3-01, zou ik ook op internet kunnen gaan maar omdat m'n Ipod zo makkelijk en fijn werkt gebruik ik m'n gsm enkel om te bellen. :-)

Ik heb dus een GSM nodig met goede internetwerking, maar ben niet van zin om daar +400€ aan te spenderen.
tjah ... de 710 heb je tegenwoordig al voor net iets meer als 200 € en die heeft wlan N
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

kawa schreef:Wat ik me afvraag is wat de reden is dat je HTC aan vervanging toe is...

Ik wil ook een smartphone, zit nu met een Ipods 4s en een gsm en wil naar één toestel gaan.

Mijn ipod doet eigenlijk hetzelfde dan een Iphone, behalve bellen en ik kan enkel via wifi op het internet.
Een Iphone zie ik dus ook wel zitten, vind m'n Ipod aangenaam om mee te werken.

Maar ik heb echt geen goesting om +500€ te spenderen aan zo'n ding, en als je dan hoort dat uw HTC aan vervanging toe is... dan neem ik aan dat je veel geld uitgeeft maar dat die dingen niet lang meegaan?
De reden dat mijn HTC aan vervanging toe is is 2 jaar intensief gebruik, verschillende valpartijen, verminderde kwaliteit van de batterij, lens van de camera zit vol stof, regelmatig valt hij zonder reden uit en start dan onmiddellijk automatisch terug op, geheugen is te beperkt en hij ziet niet meer uit (door te vallen), scherm is ook niet meer krasvrij.

Ik denk dat ik voor de Iphone 5 met 64 gb geheugen ga. Zal moeten dienen als volwaardige camera (ben niet zo'n fotomaker maar is af en toe toch wel handig), volwaardige gps en volwaardige muziekspeler, dan heb je toch wel wat geheugen nodig.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

endorfin schreef:Ik vind die appels veel te duur.
Als je kijk naar de nieuwe nokia met WP8

Afbeelding

Let niet op die kleuren, ter bestaan ook deftige

Draadloos opladen, dikke camera, ferm scherm, en mijn Windows Phone draait veel stabieler dan mijn iphone.... Om nog maar te zwijgen hoe vaak mijn ipad tegenwoordig crashed.
Ga ik ook eens tegoei bekijken...crashen van ipad heeft volgens mij te maken met slechte of minder goede apps, als ik de 1 en 3 vergelijk dan hebben ze beiden problemen met dezelfde apps.
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Safari crashed.... Das nogtans hun eigen super programma :roll:

Morgen hun eens mailen als ik daar soms windows kan opzetten.
Plaats reactie