Iphone 5

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Hersel em eens in iTunes, kans is groot dat hij het daarna wel trg goef doet, mocht je er niet aan uit kunnen, en westerlo is niet te ver voor je, wil ik altijd helpen, laatst nog een 1gesimlockte ste gen uit de usa, van wie een collega dacht dat hij dood was, volledig werkend gekregen
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Stalen Worm schreef:jailbreaken suckt harder dan een poolse hoer!!
Why is that?

Al mijn iphones zijn in het verleden gejailbreaked en nooit problemen mee gehad!

én dit is niet voor installous ma puur en alleen voor sbssettings.. iets wat misschien in ios6 zal worden geïmplementeerd...
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Wat nog in het voordeel van de iPhone pleit is het feit dat ze hun waarde relatief lang behouden.
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Ixxel schreef:
Stalen Worm schreef:jailbreaken suckt harder dan een poolse hoer!!
Why is that?

Al mijn iphones zijn in het verleden gejailbreaked en nooit problemen mee gehad!

én dit is niet voor installous ma puur en alleen voor sbssettings.. iets wat misschien in ios6 zal worden geïmplementeerd...
getest en direct er trg afgezwierd, TOEN begon mijn iPhone te crashen, iconen die zomaar ineens verdwenen,.... voor mij hoeft het niet.. ik hou'em wel standaard...
SBS settings, das zo die wifi/bluetooth/... toggles he?
dan kan ik u verzekeren dat het NIET in iOS6 zit ;-) althans niet in Beta3 die ik draai
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Stalen Worm schreef:
getest en direct er trg afgezwierd, TOEN begon mijn iPhone te crashen, iconen die zomaar ineens verdwenen,.... voor mij hoeft het niet.. ik hou'em wel standaard...
SBS settings, das zo die wifi/bluetooth/... toggles he?
dan kan ik u verzekeren dat het NIET in iOS6 zit ;-) althans niet in Beta3 die ik draai
yep, dat zijn die toggels, smakelijker op en af te zetten, ipv van altijd naar het settingsmenu te gaan

Damn, das jammper :oops:
dacht ergens op iphoneclub gelezen te hebben dat apple dit zou toevoegen...
wel, die van apple hebben nog een beke tijd :roll:
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

Iphone moet ge jailbreaken om aan te kunnen passen naar eigen wensen.
standaard zijn de instellingen redelijk beperkt.
Een gejailbreakt werkt de iphone niet meer crashfree...

Ik kan op mijn toestel iedere instelling aanpassen net zoals ik het wil.
Ik kan overal aan en ik kan zien wat er "onderin" gebeurd.
en daar heb ik niets voor hoeven te doen. En hij werkt nog altijd...

Ik heb Iphone gehad en ik werk er nog regelmatig mee. Geloof me 9/10 Iphone gebruikers heeft een Iphone gewoon om ermee te kunnen stoefen bij de 'vrienden'
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

saiko schreef:
Edlisjas schreef:Als ik alain zijn foto's zie die met een iphone zijn getrokken... :drunk:

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... &start=180

en de kwaliteit van de camera van de nieuwe Iphone zal er zeker niet op achteruitgaan...hoop ik.
vraag toch maar eens welke daarvan met de Iphone gemaakt zijn...
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... &start=137
Waar bijstaat dat ze met de iPhone gemaakt zijn... :wink: ... laatste pagina.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

saiko schreef:Iphone moet ge jailbreaken om aan te kunnen passen naar eigen wensen.
standaard zijn de instellingen redelijk beperkt.
Een gejailbreakt werkt de iphone niet meer crashfree...

Ik kan op mijn toestel iedere instelling aanpassen net zoals ik het wil.
Ik kan overal aan en ik kan zien wat er "onderin" gebeurd.
en daar heb ik niets voor hoeven te doen. En hij werkt nog altijd...

Ik heb Iphone gehad en ik werk er nog regelmatig mee. Geloof me 9/10 Iphone gebruikers heeft een Iphone gewoon om ermee te kunnen stoefen bij de 'vrienden'
Ik zal hem eens komen laten zien als ik hem heb... :wink:

Neen serieus... heb al heel wat gsm's en smartphones versleten... Nokia, Samsung, HTC, Motorola, ... ben toch eens benieuwd naar de iPhone...
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Edlisjas schreef: Neen serieus... heb al heel wat gsm's en smartphones versleten... Nokia, Samsung, HTC, Motorola, ... ben toch eens benieuwd naar de iPhone...
één ding waarin Apple uitblinkt is het creëren van hypes.. er worden wat details expres geleaked en kijk alle websites maar na... ze vernoem het allemaal en de hype wordt er alleen ma groter door, met als gevolg rijen wachtenden om de volgende iphone of ipad te kunnen kopen..

kijk daarentegen na het vlaggenschip van Nokia, zeker geen slecht toestel, ma het aandeel dropte gewoon met 15%... en dat van Apple gaat elke dag ma hoger en hoger.. een aantal jaar de grootste producent met marktaandeel boven de 50% en nu gebombardeerd tot een kleine speler..

Ik verwacht overigens van die nieuwe iphone 5 geen al te grote veranderingen, buiten een groter scherm en ios6...
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Bericht door Edlisjas »

Er kan veel gezegd worden van apple maar hun ipad is een verdomd gemakkelijk en ferm ding. Als je dan ook nog Apple TV hebt heb je veel mogelijkheden. Zo kijk ik bijvoorbeeld via Yelo naar sporting telenet op mijn TV. Bij normaal daglicht is zelfs de camera van de ipad3 zeer goed.
Plaats reactie