veld hockey

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dogma
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 14 sep 2008 19:35
Rijdt met: Scott scale elite 29er/Look 586/....

veld hockey

Bericht door Dogma »

zit er eigenlijk water op het veld van een hocheyveld. Ik ken daar niets van maar op tv lijkt het dat de kunstgrasmat nat opspat bij sommige slagen en andere acties.
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Bericht door skin »

das kunstgras en zespuiten da nat voor geen brandwonden te krijgen en de bal sneller te laten rollen
Gebruikersavatar
Dogma
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 14 sep 2008 19:35
Rijdt met: Scott scale elite 29er/Look 586/....

Bericht door Dogma »

ah oke, weer wa bijgeleerd
Icebreaker
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: do 10 feb 2011 17:07

Bericht door Icebreaker »

En ik maar denken dat het een mat is die gewoon wat nat is :-) Dat gras maken ze dan wsl blauw om de bal beter te zien? Alleszins, vreemd beeld als je een eerste keer kijkt :-)
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Algemeen genomen is het vrouwenhockey wel een aangename sport om naartoe te kijken 8)
Gebruikersavatar
DodgeW200
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: di 24 feb 2009 10:55
Rijdt met: Kona HeiHei Deluxe custom

Bericht door DodgeW200 »

Foxy schreef:Algemeen genomen is het vrouwenhockey wel een aangename sport om naartoe te kijken 8)
Jep =D>

In Evere is voor bij gebiked. Ik vond toen ook direkt tijd voor rustmoment om is te drinken en een koekske te eten op de bank.
Crowns
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: za 06 aug 2011 09:33
Rijdt met: Orbea Rallon - BMC Roadmachine 02

Bericht door Crowns »

Wat ik me dan afvraag met al dat water, je schoenen moeten toch super nat worden op den duur? En als je valt heel je kleding. Kan toch niet fijn zijn om zo heel de wedstrijd uit te spelen...
Icebreaker
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: do 10 feb 2011 17:07

Bericht door Icebreaker »

Crowns schreef:Wat ik me dan afvraag met al dat water, je schoenen moeten toch super nat worden op den duur? En als je valt heel je kleding. Kan toch niet fijn zijn om zo heel de wedstrijd uit te spelen...
Heb je al eens gekeken? Tis niet dat ze echt in het nat staan te plensen hoor :wink: Enkel bij een harde slag of harde stap zie je water opspatten, bij gewoon lopen niet. Ik denk dus niet dat ze zo heel nat worden, tenzij ze erbij gaan liggen. In de winter lijkt me dat water misschien wel wat minder, zelfs al wordt je amper nat.
Gebruikersavatar
koenvools
Mountainbiker
Berichten: 912
Lid geworden op: zo 06 okt 2002 21:42
Rijdt met: GT zaskar pro

Bericht door koenvools »

Crowns schreef:Wat ik me dan afvraag met al dat water, je schoenen moeten toch super nat worden op den duur? En als je valt heel je kleding. Kan toch niet fijn zijn om zo heel de wedstrijd uit te spelen...
Natter dan ons op een regenachtige toertocht zullen ze niet worden... 8)
Plaats reactie