Busongeval sneeuwklassen Zwitserland.

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Busongeval sneeuwklassen Zwitserland.

Bericht door Edlisjas »

28 doden ... waaronder 22 kinderen ... hier zijn geen woorden voor.

Veel sterkte aan alle getroffenen.

Mijn dochtertje is in januari op sneeuwklassen in Oostenrijk geweest, ik was ontzettend blij toen ik haar gezond en wel terugzag. De ouders van de verongelukte kinderen moeten door een hel gaan... verschrikkelijk.
Gebruikersavatar
hondahornet
Mountainbiker
Berichten: 279
Lid geworden op: ma 31 mei 2010 12:47
Rijdt met: Thompson Zeus (voor 90% gerenoveerd)

Bericht door hondahornet »

.....ter zijn geen woorden voor, sterkte aan de ouders...
Gebruikersavatar
MC Staf
Mountainbiker
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 05 sep 2008 21:23
Rijdt met: Merida TFS 500, Trek Fuel EX 7

Bericht door MC Staf »

ramp
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Bericht door Stokke »

.....ter zijn geen woorden voor, sterkte aan de ouders...
+1
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: Busongeval sneeuwklassen Zwitserland.

Bericht door Serge R »

Edlisjas schreef:Mijn dochtertje is in januari op sneeuwklassen in Oostenrijk geweest, ik was ontzettend blij toen ik haar gezond en wel terugzag. De ouders van de verongelukte kinderen moeten door een hel gaan... verschrikkelijk.
Idem hier.
Toen ik vanmorgen de eerste berichten over deze ramp las, voelde ik de tranen in mijn ogen opwellen, maar dit werd snel onderdrukt toen de politici hun commentaren al begonnen te spuien.
Gebruikersavatar
.:bert:.
Mountainbiker
Berichten: 619
Lid geworden op: wo 31 aug 2005 22:24
Rijdt met: ne witte, ne zwarte en ne grijze

Bericht door .:bert:. »

Ik krijg een krop van in de keel.


Zojuist op het nieuws gehoord dat de ouders nu nog een beetje mogen wachten om te vertrekken want onze overbetaalde beroepsdoppers (Bèrre Bibber en Pola) willen toch ook mee, maar laten dus op zich wachten. [-X [-X [-X
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Bericht door Geoffe »

het einde van de wereld voor elke ouder
Gebruikersavatar
Klimduif
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 01 aug 2010 08:48

Bericht door Klimduif »

.:bert:. schreef:Zojuist op het nieuws gehoord dat de ouders nu nog een beetje mogen wachten om te vertrekken want onze overbetaalde beroepsdoppers (Bèrre Bibber en Pola) willen toch ook mee, maar laten dus op zich wachten. [-X [-X [-X
Verschrikkelijk als dit met je eigen kind gebeurt,ik mag er niet aan denken.

Maar inderdaad, het is echt niet normaal dat het protocol zelfs nu zijn eisen durft te stellen. Ik heb zonet gehoord dat de persconferentie in Sion ook wordt uitgesteld zodat Di Rupo erbij kan zijn. Jongens toch... Je laat die ouders daar toch allemaal niet langer in het ongewisse voor.
IkDeSlaapkop
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: wo 09 dec 2009 15:13

Bericht door IkDeSlaapkop »

Werkelijk verschrikkelijk. Het moet echt een ramp zijn om als ouder te horen dat je kind omgekomen is. Véél sterkte aan de families!
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Bericht door Dirty Daddy »

Ben er ook al heel de dag ni goe van...Ook al door het feit dat mijn madam vanochtend samen met onze 2 bendeleden(2&4j) voor een weekje naar Egypte zijn vertrokken( vertrek van in Amsterdam dus al weg van 7.15u) en ze vanavond pas landen en ik dus ook nog niets gehoord heb...

Sterkte aan iedereen op 1 of andere manier betrokken is bij dit drama..
Plaats reactie