Busongeval sneeuwklassen Zwitserland.

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Icebreaker
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: do 10 feb 2011 17:07

Bericht door Icebreaker »

Klimduif schreef:
.:bert:. schreef:Zojuist op het nieuws gehoord dat de ouders nu nog een beetje mogen wachten om te vertrekken want onze overbetaalde beroepsdoppers (Bèrre Bibber en Pola) willen toch ook mee, maar laten dus op zich wachten. [-X [-X [-X
Verschrikkelijk als dit met je eigen kind gebeurt,ik mag er niet aan denken.

Maar inderdaad, het is echt niet normaal dat het protocol zelfs nu zijn eisen durft te stellen. Ik heb zonet gehoord dat de persconferentie in Sion ook wordt uitgesteld zodat Di Rupo erbij kan zijn. Jongens toch... Je laat die ouders daar toch allemaal niet langer in het ongewisse voor.
Bij mijn weten komen die ouders niet aan nieuws via persconferenties ze. Een persconferentie dient om de pers in te lichten, en dat doe je normaal pas nadat je de betrokkenen hebt ingelicht.
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

gewoon niet te begrijpen zoiets....
Gebruikersavatar
Ren&Stimpy
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 21:10
Rijdt met: Cannondale Scalpel Carbon

Bericht door Ren&Stimpy »

Ontzettend tragisch. Geen woorden die dit verdriet kunnen uitdrukken.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

tragisch ...

maar, 'k heb me mateloos gestoort aan het opdringerige gedrag van de media: foto's van ouders getrokken met telelens (gva.be / hln.be) en dan op de website smijten om meer bezoekers te hebben? Foto's van de bus op wwww nog voor die mensen wisten of hun kids nog in leven waren? De vtm-kliek die voor de ouders in Zwitserland was om daar met hun camera's klaar te staan?
gewoon degoutant!!!

ik hoop van harte dat er onder die mensen nen advocaat zit die de pers ne keer voor de rechtbank daagt. Dat ze nu nie beginnen zevere over persvrijheid, er bestaat ook nog zoiets als privacy maar vooral respect.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Dit voorval is zeer maar dan ook zeer triestig. Het hele gebeuren er rond is zowaar nog triestiger. Heel die media aandacht, zelfs dit topic en nog elders wilt er iemand met een zwart lintje gaan rijden, dit vind IK PERSOONLIJK wat ver gaan.

Er steven dagelijks HONDERDEN kinderen in de derde wereld maar geen haan die daar naar kraait want dat is een ver van mijn bed show....
Gebruikersavatar
hondahornet
Mountainbiker
Berichten: 279
Lid geworden op: ma 31 mei 2010 12:47
Rijdt met: Thompson Zeus (voor 90% gerenoveerd)

Bericht door hondahornet »

Dit topic moet je niet aanzien als media aandacht maar meer als een rouwregister!!
Wij, de forumleden, zijn ook maar mensen en op deze manier kunnen we een deeltje van onze emoties kwijt...
En dat er hier geen haan kraait naar de honderden kinderen en volwassen die in de derde wereld dagelijks sterven is zeker geen waar, kijk maar naar de actie van stu-bru enz. ...
Gebruikersavatar
duiveltje75
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 07 feb 2012 07:15
Rijdt met: trek

Bericht door duiveltje75 »

hondahornet schreef:Dit topic moet je niet aanzien als media aandacht maar meer als een rouwregister!!
Wij, de forumleden, zijn ook maar mensen en op deze manier kunnen we een deeltje van onze emoties kwijt...
En dat er hier geen haan kraait naar de honderden kinderen en volwassen die in de derde wereld dagelijks sterven is zeker geen waar, kijk maar naar de actie van stu-bru enz. ...
+1
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Ik aanschouw dit topic zelfs niet eens als media aandacht. Dat heb ik zelfs nooit gezegd.

Er worden zelfs artikels geschreven met de mededeling dat de ouders nu naar het funerarium gaan. Er zijn zelfs al filmkes te zien over de recontructie van het ongeval. WALGELIJK!!!!

Ik begin hetzelfde gevoel terug te krijgen van destijds met het pukkelpopverhaal. Alleman erop....
Gebruikersavatar
jimmyvlb
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: za 06 mei 2006 20:34
Rijdt met: VN Tuareg 650b & VN Zion SS

Bericht door jimmyvlb »

Angelo. schreef:Ik aanschouw dit topic zelfs niet eens als media aandacht. Dat heb ik zelfs nooit gezegd.

Er worden zelfs artikels geschreven met de mededeling dat de ouders nu naar het funerarium gaan. Er zijn zelfs al filmkes te zien over de recontructie van het ongeval. WALGELIJK!!!!

Ik begin hetzelfde gevoel terug te krijgen van destijds met het pukkelpopverhaal. Alleman erop....

En overlijden van Wouter W.
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

jimmyvlb schreef:
Angelo. schreef:Ik aanschouw dit topic zelfs niet eens als media aandacht. Dat heb ik zelfs nooit gezegd.

Er worden zelfs artikels geschreven met de mededeling dat de ouders nu naar het funerarium gaan. Er zijn zelfs al filmkes te zien over de recontructie van het ongeval. WALGELIJK!!!!

Ik begin hetzelfde gevoel terug te krijgen van destijds met het pukkelpopverhaal. Alleman erop....

En overlijden van Wouter W.
Inderdaad.
Plaats reactie