Tom Boonen en Sophie Van Vliet

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Tom & Sophie

Gaan ervoor Tom!
61
57%
Owla, keer ke were!
46
43%
 
Totaal aantal stemmen: 107

mtb_jonas
Mountainbiker
Berichten: 530
Lid geworden op: za 04 nov 2006 13:32
Rijdt met: thompson razor zoom

Bericht door mtb_jonas »

ik vind het nog overroepen , idd het is msk een vrij groot verschil. maar ik vind wel dat de meeste nederlandse meisje er ouder uit zien dan dat ze zijn, ik vind eerlijk gezegd dat ze er bijna 20 uit ziet . en trouwens dit is toch onze zaak niet, als hij er zich mee in de stront werkt is dit zijn probleem, en als het het beste is wat hem overkomen is is dat zijn geluk
en daarmee basta :wink:

hopelijk gaat ze nu ook fietsen , hebben we weer beeldmateriaal voor in de topic mtb-babes te zetten
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Rock Rider schreef:pfff, al da gepalaver over het feit dat hij da mag doen of nie...

stel je eens voor dat je buurman, die niet bekend is, geen wielrenner is, maar neem ons nu eens een doordeweekse arbeider is, afkomt met een meisje van 16...
Iedereen zou hem scheef bekijken en veroordelen...

Nu mag Tom Boonen da omdat hij bekend is? Amaai zunne... wat een schijnheiligheid en verheerlijking van iemand die bekend is! Nie normaal! Voor hem telt de moraal nie? Hij mag de grens van het toelaatbare wel overschrijden wat een "gewoon" iemand in de maatschappij niet zou mogen? Een gewoon iemand zou veroordeeld worden? Iemand met geld en naam en faam niet?

Waar zijn we mee bezig? Mensen, denk eens goed na...

Als Filip M. zou afkomen met een 16 jarige zou alles ok zijn, als het Nys is dan zou iedereen hem afschieten...

pfff da is hier constant wegen met twee maten en twee gewichten! Nie normaal!

Zo zie je maar dat we hier ook een perfecte weergave zijn van de maatschappij! Niemand is gelijk voor de wet (al wordt anders beweerd...)
AMEN =D>

Afbeelding
Genius
Mountainbiker
Berichten: 900
Lid geworden op: za 06 mar 2004 18:28
Contacteer:

Bericht door Genius »

Pff, volgens mij zitten er hier gewoon een aantal serieus jaloerse bokken als je het mij vraagt... :roll:

En trouwens, ik had een tijdje geleden een relatie met een vrouw die 7 jaar ouder was dan ik (17 -> 24). Hoe moet je haar dan noemen? Heeft niet zo heel lang geduurd maar daar waren andere redenen voor dan leeftijd dus...

Heeft daar dan niemand het moeilijk mee???
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

pff jonges.
hoeveel meskes van 16 hebben geen relatie met gasten die een stuk ouder zijn :lol: , als ik bijna 24 met een meske van 16-17 zou afkomen daar zou ons ma niet moeilijk overdoen en zou geen haan over kraaien omdat ik gene bv ben.
hetgeen is just dat meskes op hun 16 een stuk rijper zijn dan gasten van hun leeftijd, en ja just Tom Boonen heeft de pech wel bv te zijn en maken ze derekt van een mug een olifant.
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

devil biker schreef:pff jonges.
hoeveel meskes van 16 hebben geen relatie met gasten die een stuk ouder zijn :lol: , als ik bijna 24 met een meske van 16-17 zou afkomen daar zou ons ma niet moeilijk overdoen en zou geen haan over kraaien omdat ik gene bv ben.
hetgeen is just dat meskes op hun 16 een stuk rijper zijn dan gasten van hun leeftijd, en ja just Tom Boonen heeft de pech wel bv te zijn en maken ze derekt van een mug een olifant.
Ik denk dat Rock Rider het bij het juiste eind heeft als hij zegt dat als een "gewone" arbeider dit zou doen, er net véél meer drukte over zou gemaakt worden als nu, misschien niet in de pers, maar wel in die persoon zijn direkte leefomgeving, en dat is uiteindelijk ook niet onbelangrijk. Maar kom, dit is een eindeloze discussie...

Wat mij nog wel opviel is dat er nu berichten zijn van Tom Boonen dat er 2 jaar geleden al vonken oversloegen tussen hem en zijn nieuw vlam, als ik het goed voorheb was hij toen nog samen met Lore (maar dat is dan ook weer zijn zaak, maar écht zuiver op de graat is het toch niet), en wat belangrijker is, dat hij toen dus als 25 jarige gast gevoelens had voor een meiske van ocharme 14 jaar, daar stel ik mij toch nog meer vragen bij. En dan vind ik het ook al héél toevallig dat net nu ze 16 jaar is (en het wettelijk "in orde" is) hij er mee naar de pers stapt. (hij kiest hier natuurlijk ook een slechte periode om een relatie te beginnen, december is uiteindelijk de tijd van Sinterklaas, Kerstmis, nieuwjaarsbrieven, nieuwjaar zingen, ... , hij zal nog een kostelijke maand tegemoet gaan denk ik :wink: ).

En zijn reakties tegenover de pers vind ik ook redelijk hypocriet, Boonen heeft echte sterallures op dat gebied, net als zovele van die Hollywood sterren gebruikt hij de pers om in de belangstelling te staan en zijn eigen marktwaarde wat omhoog te duwen (publicitiet hé), maar owee als er eens iets negatief geschreven word.

Het is trouwens érg makkelijk om deze reakties aan "jaloersheid" te wijten, zo kan je altijd je gelijk proberen te halen natuurlijk. Michael Jackson is dus ook het slachtoffer van iedereen zijn jaloersheid ? Ik kan niet voor iemand anders spreken, maar als ik denk aan een kerel van eind de 20 die "een relatie" heeft met een meiske van 16 jaar dan is jaloersheid zowat het laatste dat in mij opkomt.

Enfin, hij doet maar en ik ga het hierbij laten, het is hier toch maar weer een welles/nietes discussie aan het worden, en daar heeft niemand baat bij.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Rikske schreef: (hij kiest hier natuurlijk ook een slechte periode om een relatie te beginnen, december is uiteindelijk de tijd van Sinterklaas, Kerstmis, nieuwjaarsbrieven, nieuwjaar zingen, ... , hij zal nog een kostelijke maand tegemoet gaan denk ik :wink: ).
:lol: :lol: =D>
Gebruikersavatar
iron gonzo
Mountainbiker
Berichten: 355
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 18:21
Rijdt met: GEPIDA deore LX/XT + Giant Terrago

Bericht door iron gonzo »

net binnen gekregen :lol:

Afbeelding
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Zou het kunnen dat ik dat al ergens gezien heb vb bladzijde 4 en 7.
Ik kan natuurlijk ook mis zijn. :-D
Gebruikersavatar
rock'n roll gio
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:32
Rijdt met: cube td team

Bericht door rock'n roll gio »

wat een babe =P~ go tommeke
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

van mij mag dit topic gesloten worden :lol:
Gesloten