Lefevre 30 jaar doping?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Er stinkt vanalles aan deze zaak. Enkele dagen geleden zei die Maarten Michielssens van HLN letterlijk dit:
'Ik ben absoluut zeker van mijn bronnen. Anders kun je zo'n verhaal niet brengen. Het gaat zeker niet om een afrekening. Dat zou ik anders ook wel merken. Een afrekening van Jean-Marie Dedecker? Dedecker is niet eens één van mijn bronnen,' aldus Michielssens in het tv-programma Morgen Beter.
Vandaag geeft Dedecker toe dat hij maar liefst 2 anonieme getuigen + Capelle heeft getipt aan Michielssens. Michielssens begon nu ook over "Het is geen geheim dat ik samen met Dedecker naar een Italiaanse dokter ben getrokken, het staat zelfs op tape". :roll:


Eigenlijk ben ik vooral benieuwd wie die Italiaanse dokter is. Vanmol zou met Cecchini en Ferrari hebben samengewerkt, maar het lijkt mij toch heel onwaarschijnlijk dat een van die twee zo loslippig zou zijn, die hebben beiden ook een lucratief klantenbestand dat ze moeten beschermen natuurlijk. :roll:
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

"Geen systematische bloeddoping bij Quick-Step"
vanochtend in De Morgen,
De Morgen heeft waarden van onderzoeken(uitgevoerd door UCI) mogen inkijken.
Ze zijn tot de conclusie gekomen dan er niks verdacht aan is. De (volgens Luc Capelle) hoge hematocrietwaarden rond de 50 in Gent -Wevelgem zijn dikke leugens.
De officiële waarden liggen rond het UCI gemiddelde namelijk : 45.
@ Maarten Michilsens : zoek u maar nen eeeeelee goeie advocaat.

Grz
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Er zullen nog veel lijken uit de kast vallen... 't wordt ook hoog tijd [-o<

Maar ze zullen de ontroles altijd een stapje voor blijven. Vooraleer een nieuw produkt ontdekt wordt door de instanties is het al twee jaar in gebruik...
Er moesten wat meer slachtoffers vallen, dan denkt men wat rationeler na, ipv enkel het geld laten te tellen.
Hard? Ik? Nee hoor, ze doen het zichzelf aan. Wie zijn gat verbrand...
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

lijken uit de kast vallen ??
is er een lijk ??
wie dan ??
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

:roll: :drunk: Als ze eruit gevallen zijn zullen we de namen weten zekers...
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

idd :-)
en tis tope da JMD als 1e valt
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Puyol schreef:lijken uit de kast vallen ??
is er een lijk ??
wie dan ??
Toch bijna.
Of herinner je je al niet meer die 'renner' die enige tijd plots 'depressief' werd en stande pede naar een 'inrichting' moest?
Depressief mijn ****** ja. Zo zot als en deur van de XTC (nee niet de fiets) ja. En de boel nog kort en klein slaan ook van pure waanzin.
Zijn dat nog 'onschuldige' prestatiebevorderende middeltjes?
Gewoon maffia op zijn ergst ja.
En die 'anonieme' getuige is ook niet de eerste de beste. Ik gok op een zekere 'N.' (nu ja gokken ik ben er bijna zeker van).
Die 'verhalen' (en veel meer) doen al meer dan 2 maanden de ronde in het
milieu. Maar die 'vak'journalisten zitten gewoon mee in het circuit en het komt hen niet goed uit dat aan de klok te gaan hangen.
Denk je nu echt dat het toeval is dat een jonge beginnende journalist zo'n dossier toegeschoven krijgt?
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Het was leuk op de zevende dag.
Wouter was echt pissed off!!
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Ik moet bekennen dat mijn wielerhartje deze week een zwaar hartinfarct heeft opgelopen waarvoor mijn oprechte dank aan HLN.
Ten eesrte wil ik wel stellen dat ik niet geloof in een dopingvrije sport maar wel in een dopingarme. Ik weiger dus ook mee te lopen in de one-liner "ze pakken allemaal" De meesten durven niet eens een voor een ons onschuldig lijkende hoestsiroop of neusspray gebruiken bij een simpele verkoudheid.
Al die anonieme rotzooi daar kan ik mij enkel maar aan ergeren zo kan ik het ook. Ik wil zelfs gerust tegen betaling wel een bandje inspreken ook.

Verder vind ik ook dat ze in het Nieuwsblad een wel zeer actuele vraag durven stellen: " Wie is er het meeste ziek? Het peloton of de wielerjournalistiek?" Ik denk het tweede.

Gelukkig heb ik mijn eigen fiets en was er deze middag de thriller in Gits om de wonden te laten helen. Of zouden de Belgen aan de hallucinerende middelen hebben gezeten waardoor ze overal tegenaan knalden? Op deze manier een prestatie benaderen daar zijn de Vlamingen echt wel super in.

Laat het proces maar vlug beginnen en dat ons groentje daar maar flink het deksel tegen de neus krijgt.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

lok 36000 schreef: Al die anonieme rotzooi daar kan ik mij enkel maar aan ergeren zo kan ik het ook. Ik wil zelfs gerust tegen betaling wel een bandje inspreken ook.
Doe dan zelfs eens wat moeite en ga eens aan tafel zitten 'tête-à-tête' met wat ex- of bijna ex-wielrenners. Maak het gezellig met een drankje bij.
Doe dat meerdere keren met verschillende personen en filter dan de afrekeningen eruit en haal er de gemeenschappelijke lijn uit.
Als je dan nog een gazet opendoet denk je idd wat een flauwekul, wat een 'gazettepraat'. Idd ook hier overtreft de werkelijkheid meestal de fictie.
Plaats reactie