welke smartphone...

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

welke smartphone heb jij?

Peiling eindigde op wo 31 dec 2014 15:26

iPhone
39
31%
HTC
10
8%
SONY
7
6%
SAMSUNG
35
28%
HUAWEI
3
2%
NOKIA
13
10%
LG
2
2%
MOTOROLA
4
3%
BLACKBERRY
5
4%
andere
8
6%
 
Totaal aantal stemmen: 126

Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: welke smartphone...

Bericht door scelter »

Sinds een half jaartje heb ik een google nexus 5. Beste toestel dat ik ooit had en prijs kwaliteit onklopbaar. En enorm snel. Een van de toptoestellen op de markt, maar wel maar voor de helft van de prijs. In Be verkrijgbaar voor ongeveer 350 euro, maar ik kocht hem in de US voor 250 euro.

Kleine review:
http://www.techradar.com/reviews/phones ... 974/review
CT-skan
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 23 sep 2012 14:59
Rijdt met: Speci

Re: welke smartphone...

Bericht door CT-skan »

Ik ben ook op zoek naar iets nieuws, degene die ik nu heb is van 2006 en mag nu worden vervangen omIlle v verschillende redenen. Maar wat te kiezen? Moet een goede agenda hebben, email, internet en een degelijk fototoestel. Op verschillende sites kan je selecteren maar vindt het merendeel behoorlijk duur en begrijp ook niet wat het verschil is tussen al die systemen... Vanaf welke prijs heb je iets degelijks? En wat zijn goede merken?
Bartdb86
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 20:31

Re: welke smartphone...

Bericht door Bartdb86 »

Ik heb met m'n vorige HTC het probleem gehad dat m'n batterij na een jaar gebombeerd kwam te staan en ook heel snel
haar capaciteit verloor en het toestel voortdurend uitviel.

Het toestel was een Sensation Z710e. Helaas dus gene goedkopen. Voor de rest vond ik het een top smartphone maar
ik zou nu graag weten of de nieuwe generatie nog steeds met dit batterij probleem te maken heeft.
Dat is het enige wat mij voor het ogenblik tegenhoud om terug een HTC te kopen

Gr.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker
Berichten: 953
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:21
Rijdt met: Heeft ronde wielen

Re: welke smartphone...

Bericht door Pashley 24Mhz »

Iemand ervaring met de Huawei Ascend P7?

Wilde eerst een Iphone 5C kopen (voornamelijk omdat ik Facetime veel gebruik), maar ik had vandaag de Huawei Ascend P7 in mijn handen, en dat ding werkte behoorlijk snel en had een redelijk zuiver scherm.

Ervaringen?
Plaats reactie